Bios-stuurprgramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Hellup..
sinds gisteren is mijn computer voorzien van de laagste kleurinselling (4-bits). De kleuren zijn dan ook niet om aan te zien, en de computer lijkt ook veel trager. Als ik bij systeem-apparaatbeheer kijk, zie een geel uitroepteken bij Bios-stuurprogramma voor Microsoft systeembeheer. Ik denk dat dat de oorzaak moet zijn. Als ik op automatisch stuurprgramma bijwerken klik, kan het stuurprogramma niet gevonden worden. Hoe moet ik dit nu oplossen????
Bijlage is het gele uitroepteken...
hellup...

verwijder het eens uit die lijst en start op nieuw op.
veel kans dat het dan weer ok is

****zooi..
ik heb het uit de lijst verwijderd, computer opnieuw opgestart maar ik blijf maar 4 bits kleuren houden. Dus het gele uitroepteken staat niet meer in de lijst, maar ik kan het probleem nog niet verhelpen..
Hellup dus...

t is heel vreemd.. de kleuren zijn nu terug nu ik de videokaart opnieuw geinstalleerd heb... maar de computer is ontzettend traag... met opstarten en het openen van sommige vensters...
blijft het voor mij onbegrijpelijk dat er ineens een geel uitroeptekentje voor bios-stuurprogramma's staat. Hoe kan ik het systeem nu controleren op snelheid? En hoe kan ik m toch sneller laten opstarten...
ik werk op afstand, dus ik weet niet welk moederbord er in de pc zit.. ik weet wel dat er een geforce videokaart inzit...
Dus ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft om te controleren waar er nog fouten zitten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan