Bios uit je ps2 halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mono11

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
He
Ik heb een tijdje gezocht maar ik kon nergens echt duidelijk vinden hoe ik de bios uit mijn ps2 haal. Ik had daar voor ook al gezocht of die gewoon op internet stond maar dat is lastig te vinden.
BVD
David

Ik denk dat je toch zlef moet zoeken. De Playstation (2) Bios zit rechten op, normaal hoef je deze niet los te hebben. Ik neem aan dat je deze nodig hebt om een kopie van een game te kunnen spelen.

om op de pc te kunnen spelen met sx2 maar daar heb je bios voor nodig, ik geloof trouwens wel dat je de bios uit je eingen ps2 mag halen en mag gebruiken zolang je hem maar niet deelt? correct me if im wrong;)

Ik denk dat dat niet zo simpel ligt als je dat stelt.
Je koopt een machine, dus in feite ben je eigenaar van dit apparaat, in zoverre mag je inderdaad concluderen dat wat jij stelt correct is.
Maar in dit geval is het product PS2 een beschermd product en als je dit uit elkaar haalt en onderdelen gaat gebruiken om een ander apparaat te maken (of aan te vullen) ben je bezig het beschermde product te dupliceren o.i.d.

Ik hoop van harte dat ik in jouw geval een giga mierenneuker ben, maar de grote concerns een beetje kennende.... :rolleyes:

ook naja dat loopt wel stuk......... hopelijk
maar HOE krijg ik hem der uit?

Je wilt neem ik aan met een emulator een spel spelen op je pc? Daarvoor hoef je je BIOS niet uit je PS2 te halen hoor.... je moet een DUMP van je BIOS hebben. Wat wil je met dat chipje in je PC?

volgens mij haal ik een paar dingen door elkaar.
Ik wil gewoon spelen kunnen ps2 spelen kunne spelen op me pc, ik heb zelf een ps2 maar die is niet beschikbaar(broertjes:evil: ) dus hoe kan ik dat doen
ik dacht met een emulator zoals pcsx2 maar daar geeft i dat i de bios niet kan vinden dus ik zoeken heb ik een bios nodig ofzo dus hoe kom ik daar aan? zoeken op het net kon niks vinden dus ik d8t uit me ps2 halen.
doe ik het zo goed? en hoe haal ik em der uit? of wat...?
David

1. Er is geen 100% goed werkende emulator voor de PS2. Spellen draaien wel, maar zeer traag. (Praat uit ervaring, maar kon ook aan het spel liggen).

2. Je kan niks met zo'n BIOS chip van je PS2, je hebt de informatie die in die chip zit nodig. Dit mag je gewoon gebruiken als je in het bezit bent van een PS2. Helaas mogen wij er hier geen links naar geven, maar met goed zoeken moet het zeker weten lukken.

3. Voordat je al deze moeite doet moet je even kijken in deze lijst of het spel uberhaupt wil starten e.d.

hmmmm dan moet ik maar me ps2 ombouwen ofzo
close deze maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan