BIOS update ASUS P5A moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Voor m'n bejaarde ASUS P5A moederbord met BIOS uit 1989 (BIOS Revision 1005) zoek ik een wat recentere versie. Heb al redelijk gezocht maar nog niet gevonden.
Kan iemand me hier mee op weg helpen
:o

da's mooi!

alleen... zal ik geen probleem hebben met flashen gezien 't onder dos werkt?:

DOS (Note: might work with other versions of this os.)

Heb er op dit moment XP Pro op staan.

Flashen gebeurt sowieso onder DOS. Machine uit 1989 ? Naar ik aanneem Dos 6.2 en Windows 3.11 ? XP PRO................. ?????????

XP Pro op een machine uit 1989 ? Over wat voor processor en geheugen hebben we 't ?

B.t.w. : als je boot met een "flashdisk" komt Windows niet aan bod. Het bios wordt geflasht zonder dat Windows (kan) start(en).

Ja kan je alleen afvragen OF je het bios wel wilt flashen. Als de machine goed werkt zou ik persoonlijk niet flashen.

Laatst bewerkt:
Helaas is 't bij drivers.com niet op te halen.
En idd, een oudje wat ik vorige week van iemand kreeg. 300 Mhz. maar prima om XP met Office op te draaien.
128 Mb. intern en Geforce II Pro kaartje.
Werkt uitstekend maar natuurlijk ook iets langzamer.
AMD K-6 is 't geloof ik en schijnt erg geschikt te zijn om overklokt te worden, dus genoeg speelplezier:p
Heb overigens videokaart en voeding plus netwerkkaartje vervangen/geplaatst.

Je moet gewoon op dat bestand (Al5i1007.zip) klikken en dan als username

driver

invullen en als password

all

daarna start de download gewoon. Als er iets niet wil lukken, geef maar een gil, dan download ik 'm wel voor je en plaats 'm hier als .zip bestand.

Nou, heel graag...

Toegang tot deze site is me bekend, maar als ik dan verder wil krijg ik een melding dat e.e.a. niet tot stand kan komen :(

Hij is 123 KB, ik kan 'm hier niet plaatsen. (23 Kb te groot) Ik heb 'm inmiddels binnen, waar mag 'ie naar toe ?

Ik mag helaas geen privéberichten versturen :8-0: omdat ik geen verenigingslid ben (standaard op alle andere fora die ik ken, da's even een andere kijk op...:rolleyes: ) maar als je wilt...:

[e-mailadres verwijderd]

(was 't ook al van plan ;0) ) Thx. voor de snelle delivery!

Alvast bedankt, deze versie van 't BIOS schijnt toch wel een hoop bugs verholpen te hebben...:thumb:

Laatst bewerkt:
Pas je bericht maar even aan en haal je mailadres weg, het bestand is al bij je. (Dan leest niet de "hele wereld" je mailadres".

Vind nu pas de rust om weer even hier op te reageren :o
't is een RAR-bestand. Als ik het aanklik, krijg ik een .AWD bestand. Via Googlen geen duidelijkheid kunnen krijgen hoe dit verder uit te voeren of waarmee.
Heb er 3 gevonden, waarvan 1 idd. Award BIOS, maar dan is het een fax graphic format, dus gewoon tekst?
Heb ik dan soms het verkeerde bestand
:confused:

dan wordt het idd. even heel lastig en ben ik even door de goede ideeen heen............... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan