BIOS update mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

vhg900

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Ik heb een BIOS update voor mijn toshiba notebook van de toshiba website gehaald. De richtlijnen gevolgd bij de update procedure. En... toen ging het vreselijk mis. Na enkele minuten viel mijn scherm uit en kon ik het notebook niet meer uit of aan zetten.

Stroomadapter los gekoppeld, batterij eruit, notebook proberen op te starten. De notebook start 3 seconden op en valt dan uit.

Kan iemand mij vertellen of ik mijn notebook nu heb gesloopt of kan het meevallen?

Kan de data op de harde schijf nog worden gered?

Ik baal echt, notebook was van januari 2005.:(

Waarom heb je de BIOS geupdated?

Als dit misloopt,heb je de kans dat je je moederbord naar de bliksem hebt geholpen.(ik spreek uit ondervinding)

Geplaatst door cort
Waarom heb je de BIOS geupdated?

Als dit misloopt,heb je de kans dat je je moederbord naar de bliksem hebt geholpen.(ik spreek uit ondervinding)

Had opstartproblemen, blauw scherm en foutmeldingen. Kan Toshiba het oude bios terugzetten? Of is het nu gelijk een nieuw moederbord installeren?

Valt dit onder de garantie? Heb immers de update van hun website gehaald.

Ojeeeeee
Dat is waarschijnlijk een overleden moederbord.
Ik ging terug naar de leverancier, garantie.
Niet vertellen wat je gedaan hebt, dan is de garantie weg, en kijken wat ze voor je kunnen doen.
gegevens van harddisk kun je altijd weer terug halen.
Hang deze schijf maar in een computer als slave en je haalt de gegevens er zo af.

Geplaatst door puppie
Ojeeeeee
Dat is waarschijnlijk een overleden moederbord.
Ik ging terug naar de leverancier, garantie.
Niet vertellen wat je gedaan hebt, dan is de garantie weg, en kijken wat ze voor je kunnen doen.
gegevens van harddisk kun je altijd weer terug halen.
Hang deze schijf maar in een computer als slave en je haalt de gegevens er zo af.

Jeetje, even BIOS updaten en dan gebeurt er dit. Weet je wat de kosten zijn van een nieuw moederbord?

Kan Toshiba (Breda) ter plaatse de data van de harde schijf halen? Ik heb namelijk een externe harde schijf (USB) van freecom en die kan ik meenemen.

Bedankt voor je reactie.

neem je schijf mee zou ik zeggen.
ik weet niet hoe behulpzaam ze zijn maar vragen kun je altijd.
Ook de aankoopbon meenemen hoor want daar vragen ze om i.v.m. garantie.

Doe wat Puppie je zegd.

Terug naar de leverancier brengen en niet zeggen dat je een biosupdate hebt gedaan.(valt toch nog onder garantie)

Veel geluk

Iets om zeep helpen en vervolgens de leverancier voor de kosten proberen op te laten draaien zou nu niet direct mijn keuze zijn.
Maarja, da's mijn mening.

Ik zou zeggen, handel naar eer en geweten. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan