Bios Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
want wat in dat bestand verwijst naar de e schijf? ik neem aan dat ik deze verwijzing moet wijzigen naar F: zodat hij het bestand kan vinden.
echter snap ik niks van de tekst die in dat bestand staat nadat ik op bewerken klik...

Even oneerbiedig gezegd, daar hoef je ook niets van te snappen dat zijn gewoon opdrachten die het besturingssysteem wél begrijpt.

hahaha ok mooi.
even tussendoor jij vroeg net of ik de tip had gezien voor de bios backup? die kan ik niet vinden maar hoe backup je de bios ?

Graag gedaan, maar denk je dat die Bios-update je probleem oplost?
Download anders dit progje en plaats het log ervan in je volgende bericht.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl

Dit zo lezende tehebben wil ik toch graag een opmerking plaatsen waar we eens even over moeten gaan nadenken.

Komt ie:Als ik goed gelezen heb heb je de pc dus al 3 jaar of langer.En Heeft het dus ook altijd goed gedaan.En dan komt er zo vanuit het niets,dat er een biosupdate nodig zou moeten zijn??

zo ik ben ook weer wakker :P
ja de pc is al erg oud en is al een paar keer gecrashed om verschillende redenen vorig jaar is de videokaart (radeon 9800XL) gecrashed en heb er toen een radeon HD4650 voor in de plaats gekocht. met deze videokaart werkte hij uitstekend en inderdaad uit het niets werkt de pc niet meer normaal. ik heb toen een paar keer het fouten rapport naar microsoft gestuurd en kreeg het advies een bios update te doen.
aangezien ik dit vorige week niet gelukt was heb ik toen xp opnieuw geïnstalleerd maar dit werkte echter ook niet.
zoals in een voorgaand bericht aangegeven is de herstel partitie ooit veranderd, dit heb ik niet zelf gedaan en ik heb ook geen flauw idee waarom dit gebeurt is.
ik heb alle bestanden van de pc al op een externe hd staan dus van mijn part mag hij volledig gereset worden.

Al de hotfix drivers geprobeerd voor de 4000 agp serie?
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx

Het verhaal van bios upgraden stel ik even mijn vraagtekens bij.Naar mijn weten werkt een bios of werkt niet.
Als er verder niets veranderdt is aan dit systeem waarom dan een upgrade.Behoudens dan die videokaart.Zou dat bepalend zijn??

wellicht iemand anders die daar nog een lampje over kan laten schijnen.

nouja bij mijn videokaart zat gewoon een cdtje met de juiste driver voor deze kaart. dus ik neem toch aan dat deze gewoon goed is

de pc is nu ff bezig met windows updaten daarna zal ik dat "progje" van mik zjegger proberen en de log in een bericht zetten

ok ik heb het bestand gedownload de pc expres laten crashen door H.A.W.X op te starten en kreeg uiteraard BSOD
het volgende gaf dat programma aan

Mini022611-01.dmp 26-2-2011 15:11:58 KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED 0x1000008e 0xc0000005 0x00000000 0xad3f3538 0x00000000 atikvmag.dll atikvmag.dll+d6b7 Virtual Command And Memory Manager Virtual Command And Memory Manager ATI Technologies Inc. 6.14.10.0109 32-bit C:\WINDOWS\Minidump\Mini022611-01.dmp 2 15 2600 94.208
als je hier niets duidelijker van wordt kan ik ook een print screen sturen
of is er een betere manier om dit te laten zien?

toevallig iemand die hier raad mee weet?
wat zijn uberhaupt mgelijke oorzaken van BSOD??????
want ik heb geen flauw idee meer wat ik moet doen

Ik ben nu alweer een week verder ongeveer en snap er nog steeds niet zoveel van.
heb niets speciaals gedaan maar als ik nu dezelfde programma's opstart waardoor ik een BSOD krijg, gaat in ipv BSOD gewoon terug naar desktop. geen crash dus maar kan nog steeds niets opstarten.
iemand bekend met deze fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan