BIOS updaten, ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Hallo,

Ik zou mijn BIOS willen updaten omdat er verschillende zaken zijn aangepast in de setup.
Mijn vraag : bij het updaten,veranderen dan al de gemaakt instellingen en moet in dan alles terug zelf instellen?

Thanks
 
ligt aan het type bios wat je hebt, maar zover mij bekend zal het alleen updaten en niet veranderen.

Maar nogmals, dat hangt van het type af. Als je zeker wil zijn dat alles weer goed word moet je gewoon alle aanpassingen even opschrijven die je hebt gemaakt en als je bios is ge-update dan weer terug instellen.
 
waarom bios updaten.....als alles goed werkt.
je weet dat als het fout gaat je het moederbord weg kunt doen.
 
Ik wil updaten omdat er met mijn huidige bios een probleem is met het toetsenbord,en het schijnt opgelost te zijn met de nieuwe versie
 
Als je het bios ge-update hebt dan zul je zelf de instellingen weer goed moeten zetten.
dus even kijken hoe nu alles staat ingesteld.
 
Nu moet ik een bootable diskette maken met daarop mijn update-file,maar mijn diskette is te klein.
Mijn bootdiskette neemt al 568 in beslag en daar moet ik nog eens 1 mio aan toevoegen.Wat kan ik nu doen?
 
check eens of er ook een versie van de bios update is voor je harde schijf of voor cd. die zijn er meestal ook wel

uiteraard eerst even instructies lezen
 
Bedankt,heb het gevonden voor harde schijf,
Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan