bios upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Hallo iedereen,

Met "Everest" kun je uitgebreid kun je om het zo te zeggen uitgebreid in je computer kijken.
Bij de BIOS eigenschappen kwam ik de raadgeving tegen om te zoeken naar updates, omdat het BIOS systeem (van American Megatrends) meer dan 2 jaar oud is.
Bij het zoeken kwam ik bij deze firma uit, die mij aanraadde om een upgrade te kopen. Deze kan ik na creditcardbetaling dan downloaden.
Kan iemand mij vertellen of het zinnig is of niet om zo'n upgrade te kopen?

Hieronder wordt aangegeven wat "the most notable features are".

Hard Drive support up to 137 GB

Faster Intel and AMD CPU Upgrade Kit Support

Windows 2000 and Windows XP Compliance

ACPI Specification for Advanced Power Management

CD-ROM + LS-120 Boot Support

Virtual technical support assistance

100 % Satisfaction Guarantee

betaling?

Een bios-upgrade na betaling???:8-0: Nog nooit van gehoord. Ik zou het uit principe niet doen. Welk merk/type moederbord is het?

mvg,

Jelle

Hallo,

Dat is totaal onzinnig om te doen.

Als je je bios wilt upgraden, dan kan je beter kijken welk MOBO je hebt, en welke BIOS. Vaak kan je dan via de site van je mobo fabrikant updates voor je bios vinden.(Die zijn ook nog eens gratis.)

Als je geen problemen ondervind met het gebruik van je PC, dan hoef je geen bios update te doen. Als de update misloopt, dan zul je wel een nieuwe bios moeten hebben, en dat is over het algemeen niet gratis.

MVG,

Mavaros

Re: betaling?

Geplaatst door jellelysium2000
Een bios-upgrade na betaling???:8-0: Nog nooit van gehoord. Ik zou het uit principe niet doen. Welk merk/type moederbord is het?

mvg,

Jelle

Yep, dat bestaat Dit is of was er één geloof ik:
http://www.unicore.com/biosupgrades/

Je kan het beste de site van de fabrikant van het moederbord opzoeken en hier de BIOS-update weg halen. Wel op eigen risico trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan