bios verandere werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hefbundy

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Hallo,
ik heb een Mobile Intel GMA 4500M videokaart
met; Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1278MB
Toegewezen videogeheugen 32 mb
Systeemvideogeheugen 96 mb
Gedeeld systeemgeheugen 1150mb

Nou ik wil beter mijn videokaart gebruiken ( als dat kan) en die gedeeld videokaart verlagen en meer bij de toegewezen videogeheugen, Ik heb bij BIOS geprobeerd de ; shared memory ; te wijzigen maar dat heeft helemaal niets veranderd bij de Eigenschappen van me videokaart....

Wat moet ik hiertegen doen? hulp graag

groeten

Ik volg je niet helemaal. Probeer je nu het geheugen voor de videokaart te verhogen of te verlagen?

Je begrijpt dat als je dit verhoogd, je dus ram geheugen wegsnoept?

Wat is je doel hiermee?

ja snap ik, ik wil dat als ik spel speel of iets dat het wel wat beter laat zien als nu met 32 +96 mb videogeheugen,, of zit ik nu helemaal verkeerd?

Welk spel? Want die videokaart is daar eigenlijk helemaal niet geschikt voor.

En welke laptop heb je exact? Merk en type. Kan ik even kijken of het uberhaubt mogelijk is. (al zal je er indrdaad niet veel van gaan merken.)

gewoon pes, fifa , cs, ik heb een samsung R519
alvast bedankt:thumb:

Welke pes, welke fifa??? Werken de spellen nu wel?

Wat betreft de kaart:

The Samsung R519 features the new Intel® Graphics Media Accelerator X4500 graphics core, which dynamically allocates system memory to provide incredible visual quality, faster graphics performance and flexible display options.

Gaat dus allemaal automatisch.

alle2 van 2010, ja de spelen werke wel maar erg slechte beeldkwaliteit, moet op erg lage resolutie en dan nog gaat die erg traag(hakend), kan ik ook misschien andere videokaart late inbouwe of iets? ik wil rond de 512mb videokaart?

Laatst bewerkt:
Nee, dat kan niet. Je videokaart zit vast op het moederboard.

Een laptop (en helaas zeker met een gma kaart) is helemaal neit geschikt om mee te gamen. Ben bang dat het hier ophoudt.

Het is trouwens al bijzonder dat je uberhaubt kan spelen, daar sowieso fifa 2010 de kaart niet eens ondersteund.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan