BIOS wachtwoord HP probook 6550b

Status
Niet open voor verdere reacties.

gimmertdegekste

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
Beste,

Wij hebben een tweedehandse laptop aangeschaft voor het kijken van films op onze beamer.
Echter zijn we erachter gekomen dat er een bios wachtwoord(administrator) op zit.
Nou maakt dit in de regel niet zoveel uit, maar het lijkt erop dat de VGA aansluiting in de BIOS uit of op docking-only staat.
Mijn vraag, hoe kom ik achter het bios password, desnoods door hem te verwijderen.

Alvast bedankt.

Misschien wat aan deze link

hoi,
voor die probook heb ik een speciale software om de bios wachtwoord te verwijderen.
pm voor meer info

Klopt moet je lid voor zijn van Helpmij om pm te sturen maar waarom wordt de oplossing niet gewoon hier besproken of gaat het niet helemaal volgens de Helpmij regels de speciale software oplossing dan ,
Dan zal je inderdaad op een andere manier die oplossing moeten aanbieden

Ik heb dus een programma die bios wachtwoorden verwijderd voor HP Elitebooks en Probooks,
Dit werkt alleen als de laptop normaal boot tot windows en dus niet direct om wachtwoord vraagt na aanzetten van de laptop.

Laatst bewerkt door een moderator:
@biosman,

Dat kan dat programma maar geld hier op Helpmij ervoor vragen is niet de bedoeling dus tekst aangepast

Een van de tools is dus deze:
http://mazzifsoftware.blogspot.nl/
De link is dood maar ik vond deze link via wat zoeken.
Zo te zien wordt er een image op usb gezet en moet je dus wel via de sneltoets optie vaak F8 bij het opstarten VOOR windows dus in de bios tijd F8 dukken en dan kiezen voor vanaf USB starten. Als dat geblokeerd is.... heb je er niks aan...
Er zou imho ook een bootable CD van gemaakt kunnen worden..... immers er zit in de zip een img file dus die is via de img optie in een brand programma ook naar CD te branden; dus niet normaal copyen naar CD want dan is ie niet bootable...
https://cloud.mail.ru/public/0987b663fa90/02092014_24_sof.rar
Ik heb hem gedownload en mijn virusscanner gaf geen protest....
Heb hem niet getest.. ik heb geen HP....
Eea uiteraard volledig voor eigen risico, anders moet je de maker een mail sturen.....
Succes...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan