Bios wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

safex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
hallo,

op mijn laptop (Dell Latitude D510 Windows XP SP3) zit in de bios (dell A04 denk ik) wachtwoord (zowel een Setup als Admin wachtwoord) en de vraag: Hoe krijg ik het er af, weet het wachtwoord namelijk niet...

heb het backdoor WW: Dell al geprobeert maar doet niks...

hopelijk kan iemand mij helpen ..

safex

CMOS batterij eruit en er weer in, is alleen een beetje lastig bij sommige notebooks.

had ik al eens geprobeerd, deed het niet, maar mischien heb ik het te kort gedaan, zal het eens voor een halfuurtje of zo doen..

(is heel makkelijk bij mij, als ik de accu er uit haal, zit er in het lege vlak een luikje met daarachter de batterij )

safex

Bij mijn huidige MSI is het ook redelijk simpel gelukkig :D
Anders Dell even bellen, misschien hebben ze een andere tip/methode.

half uur heeft het erger gemaakt, kan nu niet meer booten zonder WW (gelukkig heb ik de laptop nog niet nodig) en heb dell een mailtje gestuurd...
(heb ook al 2 bios crackers geprobeert en een progje waarmee je een backdoor WW maakt aandehand van je service tag, maar die doet het niet bij mij, in de beschrijving staat het 5-karakters lange service tag maar die heb ik niet)

dus we wachten af, of iemand moet nog een goed idee heben?

Idd alvast bedankt allemaal!

had ik al geprobeerd... werkte niet, net als: Dell, dell, DELL, DeLL, dEll,

Opgelost

heb gisteren met Dell gebeld, ze zeiden dat ze me vandaag terug zouden bellen, en is ook gedaan :thumb: Ze hebben aan de hand van mijn serie tag een code gegenereerd (net als latitude.exe, maar die ondersteunde nou net deze niet las ik later) en die kreeg ik!

kan dus een slotje op, ik wil toch iedereen hartelijk bedanken voor de hulp die geboden is!
;)

Safex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan