Beste ,ik heb hier een PC-Chips all in-one mobo liggen,nu dat start normaal op,maar dat stuurt geen monitor aan,normaal als je een pc opstart dan zie je of hoor je die cpu cooler aanslagen,en enkele seconden nadien zoek hij naar een monitor,muis en keyb....enz.Maar dit mobo doet dit laatste niet.Heb al met een andere vga-kaart getest,maar vindt geen monitor.
En ik zie niets verdacht of verbrandt aan dat mobo of cpu,dus dit laatste wil ik even uitstellen
Nu zou het kunnen dat die bios software niet goed werkt of weg is,EN kan men door die bios te"flashen"die bios herstellen ????.
Ik heb al ergens gelezen dat je die originele bios op een discette of cd-rom kunt zetten en nadien proberen te"booten".
Of zie ik dit fout.
Alvast bedankt voor het nodige denkwerk.
Groeten,Luc
En ik zie niets verdacht of verbrandt aan dat mobo of cpu,dus dit laatste wil ik even uitstellen
Nu zou het kunnen dat die bios software niet goed werkt of weg is,EN kan men door die bios te"flashen"die bios herstellen ????.
Ik heb al ergens gelezen dat je die originele bios op een discette of cd-rom kunt zetten en nadien proberen te"booten".
Of zie ik dit fout.
Alvast bedankt voor het nodige denkwerk.
Groeten,Luc