bios

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien even nieuwe topic openen, er is namelijk niets meer mis met je bios! En heb je gedaan wat Lange Pier aangaf? En wat voor foutmelding krijg je precies?? Als je iets duidelijker kan zijn is het iets makkelijker helpen!!!!;)

Je kunt ook je berichten aanpassen hoor.

Maare, ga eens door tot installeren, misschien heb je de mogelijkheid tot een herstelinstallatie, je wilt nu in de repairconsole komen, daar kun je verder niets.

Als niets wil, zal het een nieuwe install worden, geen partities weghalen, als je er meerdere hebt.

weet niet wat je bedoelt met topic?
De foutmelding is:
dat er 1 van de onderdelen wat nodig is voor installatie om door te gaan niet kan worden geinstalleerd.
Wat ik ook probeer elke keer als hij opstart gaat hij verder met setup van xp en krijg ik die foutmelding.

Laatst bewerkt:
dat heb ik al twee keer gedaan en telkens blijft hij bij dezelfde installatie hangen.Het is een originele cd en is niet beschadigt of vuil.

Waarschijnlijk zit je in het scherm bij welke windows installatie je je wilt aanmelden. Daarna vraagt hij om een wachtwoord. Meestal kan je hier overheen gaan door op enter te drukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan