bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik heb een vreemd probleem. mijn laptop een HP dv7 1010ed start van de een op de ander dag niet meer op.Ik zet hem aan dan loopt de ventilator even en zakt dan terug en alle lampjes branden wel maar hij gaat niet verder.Dan gaan er na 30 sec 2 lampjes knipperen nl die van de caps lock en van de numlock.Laat ik hem nu 1 a 1.5 uur ge woon aan staan dan start hij ineens wel verder door.In het bios kom ik ook niet want daar stopt het al.Wat zou dat kunnen zijn.
bvd gr harry

Misschien een defecte/oververhitte videokaart. Want je krijgt later dus wel beeld?

Is mogelijk maar dat betekend dat er een nieuw moederbord in moet.
Bedankt in ieder geval voor de reactie.
Gr Harry

harry
ik heb de zelfde laptop en exact het zelfde probleem de mijne is van aug 2008
al met hp gebeld maar die zijn gek rep kost 500 euro of zo

de mijne start soms per ongeluk op

harry
wat heb je recent gedaan geupdate toevallig had ik wel en daar is het fout gegaan
de mijne loopt inmiddels weer als een zonnetje
ik had me video kaart geupdate en daar is het fout gegaan
terug zetten naar de driver van 2008 en het is weer klaar en de slaap stand veranderen in uitschakellen

Ik heb alles eraf gegooid en windows 7 opnieuw erop gezet en dat werkte prima. Toen heb ik hem uitgezet en opnieuw oipgestart en dat ging ook goed. De volgende dag weer aangezet en weer komt hij niet verder dan dat alle lampjes branden en de ventilator draaid. Na ongeveer 15 min ging hij verder en doet het dan prima. Dus als ik hem opnieuw opstart doet hij het prima maar als ik hem uitzet en dan opstart dan blijft hij hangen.Wie kent dit probleem. Het gaat nog steeds om de HP 1010 ed DV7 pavillion. en dan blijven de 2 lampjes knipperen die gaan niet uit.
Gr harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan