bioshock start niet op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenz

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
99
Beste...,

Wanneer ik Bioshock wil opstarten krijg ik de volgende foutmelding:

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.


Gebeurtenislogboek Toepassing meldt o.a. het volgende:

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files\2K Games\BioShock\Builds\Release\Bioshock.exe' niet maken. Kan afhankelijke assembly Microsoft.VC80.CRT,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50727.762" niet vinden. Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.

Ik heb al gekeken op internet en enkele `tips` geprobeerd maar helaas werken ze niet voor mij. :(

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen!!!
 
Ik heb Microsoft visual C++ 2005 Express + update geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
waar heb je die update gedownload? ik heb hetzelfde probleem en heb Microsoft Visual C++ 2005 express edition ook gedownload, maar ik vind nergens de update, en het spel werkt ook nog niet :(
 
Normaal krijg je die updates ook binnen wanneer je windows update uitvoerd. Je moet dan wel de aanbevolen en de additionele updates dowloaden.
 
thx, maar het was een ander probleem. Ik kreeg altijd deze boodschap tijdens de instalatie:

ffnp1.jpg


was blijkbaar niet normaal. Heb de Windows Installer upgedate, en het werkte dan :D
 
visual c++

:thumb: :thumb: :thumb:

heb hetzelfde probleem als jij...ook visual c++ geïnstalleerd maar hoe gebruik je nu het programma om uiteindelijk het spel te kunnen spelen help mij alsjeblieft dank u
 
Ik heb setup.exe uitgevoerd,
die staat onder map : Microsoft Visual Studio 8 ---
Microsoft Visual C++ 2005 express edition ---
Setup.exe
Daarna de update gedaan en dan game starten.
Het is een schitterend spel. Ik hoop dat je het werkend krijgt.
 
Ik heb setup.exe uitgevoerd,
die staat onder map : Microsoft Visual Studio 8 ---
Microsoft Visual C++ 2005 express edition ---
Setup.exe
Daarna de update gedaan en dan game starten.
Het is een schitterend spel. Ik hoop dat je het werkend krijgt.

heb dit ook gedaan...maar kan nu nog alijd het spel niet aan de praat krijgen...ik krijg het bericht "kan de toepassing niet starten omdat de configuratie naast elkaar onjuist is..." wat moet ik doen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan