[Bioshock] Toepassing kan niet worden gestart...

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Hoi,

ik probeer bioshock te spelen, maar krijg telkens de fout:

"de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem verhelpen"

opnieuw installeren werkt dus niet.. nu wil ik eens naar mijn drivers kijken, maar als ik via nvidia.com drivers zoek, kom ik op deze site terecht, en als ik dat installeer gaat hij iets voor het beeldscherm installeren (weet niet of dit hoort..), en hij geeft nog steeds dezelfde fout.

heb ik dan andere drivers nodig of is er iets anders mis?
 
Hoi,

ik probeer bioshock te spelen, maar krijg telkens de fout:

"de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem verhelpen"

opnieuw installeren werkt dus niet.. nu wil ik eens naar mijn drivers kijken, maar als ik via nvidia.com drivers zoek, kom ik op deze site terecht, en als ik dat installeer gaat hij iets voor het beeldscherm installeren (weet niet of dit hoort..), en hij geeft nog steeds dezelfde fout.

heb ik dan andere drivers nodig of is er iets anders mis?

als het een gedownload spel is kunnen er fouten in zitten. is het gewoon netjes gekocht bij een winkel zou ik even naar de site van de uitgever van Bioshock gaan. misschien staat er zo'n FAQ pagina op (met oplossingen)
 
Code:
Question

I get a black screen then the game crashes back to desktop.
Code:
Answer

This issue is generally caused by a videocard incompatibility from either the hardware or the software (drivers) installed.

Firstly, ensure your videocard is compatible with the game.  Refer to the minimum specification of the game and to the link below for instructions on checking your system matches or exceeds the minimum requirements.

If your card meets the requirements to run the game ensure your videocard drivers are the latest available from your videocard manufacturer.

en dat lukt nu juist niet.. het upgraden van mijn drivers voor de videokaart..

dit krijg ik namelijk:



"Stuurprogramma's voor het beeldscherm".. is dat goed??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan