Bioshock WERKT NIET

Status
Niet open voor verdere reacties.

wars149

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Hallo iemand die mij wil helpen, ik heb een probleem met Bioshock. Als ik hem opstart werkt het perfect maar als ik naar Newgame of Loadgame, OPtions wil zie ik de muis niet, als ik goed zoek licht New game of die andere dingen op en als ik dan klik kan ik erin. Maar als ik op Newgame klik gaat ie verder en laad die en dan zie je, jezelf in het vliegtuig helemaal perfect, en als dat gepraat eenmaal klaar is dan krijg ik allemaal ''rare vierkantjes'' en zwarte vlekken in het beeld. Iemand help me AUB.

GRTZ: Wars149

Wat voor systeem heb je?

Videokaart, CPU, Moederbord, enz

Laatste drivers van je videokaart geinstalleerd?

Wat voor systeem heb je?

Videokaart, CPU, Moederbord, enz

Laatste drivers van je videokaart geinstalleerd?

ja ik heb de drivers geinstalleerd en mijn videokaart is ati 9600 265MB CPU. 3.2MGZ, Geheugen 2GB

Minimum Requirements

CPU - Pentium 4 2.4GHz Single Core processor
System RAM - 1GB
Video Card - Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550).
Sound Card - 100% direct X 9.0c compatible sound card
Hard disc space - 8GB free space

Recommended Requirements
CPU - Intel Core 2 Duo processor
System RAM - 2GB
Video card - DX9 - Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) / DX10 - NVIDIA GeForce 8600 or better
Sound Card - Sound Blaster X-Fi series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards)

Je videokaart word niet ondersteund door dit spel. Het is heel jammer maar je zult om te kunnen spelen een betere moeten aanschaffen.

Heb je het spel gekocht?

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Kijk hier eens wat dit programma zegt over Bioshock in combinatie met jou PC. Gewoon het spel opzoeken in de lijst en klik dan op "Can you run it"

Laatst bewerkt:
Minimum Requirements

CPU - Pentium 4 2.4GHz Single Core processor
System RAM - 1GB
Video Card - Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550).
Sound Card - 100% direct X 9.0c compatible sound card
Hard disc space - 8GB free space

Recommended Requirements
CPU - Intel Core 2 Duo processor
System RAM - 2GB
Video card - DX9 - Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) / DX10 - NVIDIA GeForce 8600 or better
Sound Card - Sound Blaster X-Fi series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards)

Je videokaart word niet ondersteund door dit spel. Het is heel jammer maar je zult om te kunnen spelen een betere moeten aanschaffen.

Heb je het spel gekocht?

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Kijk hier eens wat dit programma zegt over Bioshock in combinatie met jou PC. Gewoon het spel opzoeken in de lijst en klik dan op "Can you run it"

Hallo jij kijkt op die SRTEST maar die KLOPT voor geen meter ik had voor de gein is COD2 gedaan terwijl ik die 100% goed had gespeeld en de site gaf You can't run it. en die site de makers ervan die WIllen ook dingen aan je verkopen, die site is NIEt goed

Die site wordt door veel gebruikers hier aangeraden. Ikzelf gebruik de site ook en het heeft voor mij altijd nog gewerkt. Tot aan het aangeven van de onderdelen in mijn pc.

De requirements die daar worden gegeven komen ook overeen met de officiele requirements van Crysis.

Daarbij ben je niet verplicht ook maar iets te kopen op die site.

Maar daar gaat het ook helemaal niet om, ik wilde je alleen laten zien dat je huidige kaart het spel niet aan kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan