Ik haal de aanbevolen systeemeisen makkelijk van Bioshock, maar toch ondervind ik een lichtelijk trage respons van de muis. Dit is zwaar irritant, omdat de tegenstanders zo snel lopen dat ik moeite heb met "mikken". Het rare is dat het niet uit maakt of ik de resolutie op 1680x1050 zet of op 800x600, want het spel draait dan gewoon even snel.
Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Ik heb een 22" scherm...moet hij door het grote scherm meer geheugen gebruiken ofzo?? Ik heb een GeForce 8500 GT 512 mb....en 2GB intern geheugen.......(op Vista)
Ik vond wel dit op mijn computer....
Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1279
Toegewezen videogeheugen: 512 mb
Systeemvideogeheugen: 0 mb
Gedeeld systeemgeheugen: 767 mb
Kan het hier aan liggen??
Gedeeld klinkt als een "shared" videogeheugenkaart...dat is mijn GeForce toch niet??
IN ieder geval...waar zou het aan kunnen liggen dat het spel heel lichtelijk traag loopt waardoor ik niet snel kan richten??
alvast bedankt...
Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Ik heb een 22" scherm...moet hij door het grote scherm meer geheugen gebruiken ofzo?? Ik heb een GeForce 8500 GT 512 mb....en 2GB intern geheugen.......(op Vista)
Ik vond wel dit op mijn computer....
Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1279
Toegewezen videogeheugen: 512 mb
Systeemvideogeheugen: 0 mb
Gedeeld systeemgeheugen: 767 mb
Kan het hier aan liggen??
Gedeeld klinkt als een "shared" videogeheugenkaart...dat is mijn GeForce toch niet??
IN ieder geval...waar zou het aan kunnen liggen dat het spel heel lichtelijk traag loopt waardoor ik niet snel kan richten??
alvast bedankt...