Bitcomet cant connect tracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik download een torrent via bitcomet en die is nu 91% gedownload en dit ging allemaal heel rap, tot plots mijn snelheid en health van de torrent beiden naar 0 zakten, bij de tracker staat:
Can't Connect Tracker (10060),
DHT Network doet het blijkbaar wel..
Ik heb een router WRT54G die (heb ik op bitcomet gelezen) voor problemen zou zorgen, maar ik denk niet dat het daar aan kan liggen, want het ging nl. redelijk goed, en al de andere torrents gaan wel nog. Ik heb al port forwarding gedaan dus daaraan kan het toch ook niet liggen denk ik.
Als ik op de site kijk waar ik de torrent gehaald heb, zijn er nog altijd 8000+ seeders...
Iemand een idee?

misschien is de tracker off. of is hij verlopen.

en die sites zijn altijd gewoon tijd opnames die worden niet elke seconden als jij op de site klikt geupdate (te minsten bij de meeste sites)

was er gisteren mee begonnen en staat nog altijd goed... kan ik hier eigenlijk iets aan doen of moet ik gewoon bestand opnieuw downloaden? is nogal groot eigenlijk..
kan ik iets doen aan die tracker ofzo?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer de torrent eens opnieuw te downloaden.

of kijkeens of je niet ergens op tracker bijwerken kan klikken en dan bij de logger meekijken. (gebruik zelf utorrent wee niet of de functie ook op Bitcomet zit)

als ik de torrent herdownload dan is health 91% en begint ie trug vliegensvlug te downloaden... wat moet ik nu doen?
Als ik bitcomet gebruikt vertraagd het internet in het algemeen enorm, zelfs als ik upload en download limiteer tot bv 3 en 10 kbps... is dit normaal?
Als ik port forwarding doe is dit negatief voor de snelheid van de andere pcs in het netwerk? Of heeft dit er helemaal nix mee te maken?
Kent iemand een client gelijkaardig aan azureus (waar je immens veel kan veranderen aan je eigen noden) maar dan zonder ratios (mijn verbinding is gelimiteerd waardoor ik meestal niet echt de kans krijg om een goed ratio te hebben)

gebruik zelf utorrent.

+
kleine bestandje
vraagt in de standaard instellingen weinig van je pc en verbinding (gemiddeld 250kbps)

-
na dat je wat instellingen heb veranderd wordt hij snel instabiel (verbindings snelheden varieren erg
record dat ik gehaald heb (dat ik het zag dan te minsten) was 15.798 kcps (heb ik nog een screenshot van) maar dat haalt hij niet altijd helaas maar dat licht ook aan de peers en seeds.
en als je hem aan heb staan wil internet nog wel eens aangegeven kan server niet vinden.

als ik de torrent herdownload dan is health 91% en begint ie trug vliegensvlug te downloaden... wat moet ik nu doen?
wat bedoel je precies? begint hij weer helemaal bij 0%?

en dat health betekent dat hoeveel hij beschikbaar is? dat zou betekenen dat er geen seeds zijn.

ja heb eens opnieuw geprobeert vanaf 0% en dan gaat ie trug aan 250kbps maar health is 91%, normaal is health bij bitcomet hoeveel seeds er zijn bij 2seeds heb je bv 200% health hoe ie dan juist aan die 91% komt snappek ook niet, maar ik denk dat ie gewoon vast zit, heb hem in ieder geval maar verwijdert... ben terug overgeschakeld naar azureus, weet iemand of die ratio als ie lang rood is nadelig is? ik dacht dat je dan op de duur nix meer kon downloaden... maar hij blijft precies downloaden...

die ratio verhouding wil gewoon zeggen hoelang jij hem blijft uploaden nadat je klaar ben met downloaden dat hij rood is en dus onder de 1 betekent in verhoudigen dat je meer gedownload heb dan geupload en dat is dus "slecht" voor het voortbestaan van P2P. maar als jij het niet wil kan je het uploaden gewoon uitzetten en mag het programmatje je erniet op afrekenen.

ok dan blijf ik gewoon azureus verder gebruiken aangezien je daar het meest kan aanpassen en zelf de tracker aanpasn als het nodig is :)

azureus zeurt wellis om een of andere donatie als je boven een bepaalt limiet zit van downlooaden krijg je bij het opstarten wel heel de tijd zo;n irritante medling maar ik geloof niet dat dat invloed heeft op je verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan