Bitcomet open, Verbinding traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dude..Dennis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Hallo alle helpmij'ers

Ik kwam er laatst achter dat als ik mijn bitcomet open om te downloaden dat dan de hele verbinding traag word:confused: ik zit op een router/hub met nog 2 andere pc's en daar word de verbinding ook traag:mad: weet iemand hoe het te fixen is, en anders een andere programma die het niet doet:thumb:
Bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
P2p programma's gebruiken helaas vaak veel bandbreedte. Bijvoorbeeld kazaa(lite)... je bent automatisch supernode, dwz dat jouw pc gebruikt wordt voor zoekopdrachten van andere kazaa(lite)gebruikers. Ik weet niet of bitcomet een zelfde soort systeem hanteert, of dat het meer een direct connectsysteem hanteert, net als Limewire. Verder is het zo dat als je uploadt, je verbindingssnelheid zakt als een baksteen in vloeibaar helium :D

Dude..Dennis zei:
Hallo alle helpmij'ers

Ik kwam er laatst achter dat als ik mijn bitcomet open om te downloaden dat dan de hele verbinding traag word:confused: ik zit op een router/hub met nog 2 andere pc's en daar word de verbinding ook traag:mad: weet iemand hoe het te fixen is, en anders een andere programma die het niet doet:thumb:
Bedankt:thumb:

Probeer Bitlord eens ligt erook aan hoeveel je aan het downloaden bent,

Zelfde problemen gehad met Bittorrent.
Je hebt het echter over je verbinding die traag wordt dat lijkt me nogal logisch.
Er verbruikt er maar eentje heel winig CPU en legt je dus voor de rest niet lam Utorrent. Super.

Bitlord gaf me problemen/BitComet idem dito.

Laten we zeggen dat ik 5 dingen download:p meestal wel meer hoor....welk programma download dan sneller?:thumb:

Edit : Of ligt dat meer aan de 'Seats' van de torrent?

Als je echt snel en goed wilt downloaden, kan je het beste nieuwsgroepen nemen.
Als je wilt weten hoe dat werkt, wil ik dat wel even uitleggen.

Zo snel als dat jouw verbinding is, als jebereid bent er iets voor te betalen (payserver).
Laat ik het even kort uitleggen:

Je hebt nieuwsgroepen, waar iedereen een bericht kan achterlaten. Je hebt ook binaries, daar kan je een bijlage plaatsen. Als je eens kijkt op www.binsearch.info en een zoekopdracht doet, krijg je een beetje een idee wat er zoal te vinden is.
Vervolgens heb je een newsleecher nodig (bijvoorbeeld grab-it) en quickpar en winrar.
Als je een payserver hebt (eweka, 7,50/maand), kan je onbeperkt op maximale snelheid (8Mbit dacht ik) downloaden, een dvd'tje (4,7GB) is bij mij in ongeveer 2,5 uur binnen.
Dan is er nog een programma, FTD, dat gebruikt wordt door posters en leechers. De posters geven aan in welke groep wat te vinden is en de leechers lurken het binnen :D

:D Dus jij hebt nieuwsgroepen? :D
Klinkt namelijk wel goed ik ga er even een kijkje nemen:thumb:

Ik heb geen nieuwsgroepen, ik gebruik ze :D
De meeste internetproviders bieden ook toegang tot nieuwsgroepen, maar dan word je erg afgeknepen en de retentie (de tijd dat een bestand blijft staan op de server) is vaak belabberd. Er zijn werkelijk honderden terrabytes aan data aanwezig op de newsservers.
Ik had een link met uitleg, maar die werkt niet meer.... tijd om m'n favorieten eens op te ruimen :D Als je wil, wil ik morgen wel even een tutorial maken voor je, met afbeeldingen en zo...

Sarvo zei:
Ik heb geen nieuwsgroepen, ik gebruik ze :D
De meeste internetproviders bieden ook toegang tot nieuwsgroepen, maar dan word je erg afgeknepen en de retentie (de tijd dat een bestand blijft staan op de server) is vaak belabberd. Er zijn werkelijk honderden terrabytes aan data aanwezig op de newsservers.
Ik had een link met uitleg, maar die werkt niet meer.... tijd om m'n favorieten eens op te ruimen :D Als je wil, wil ik morgen wel even een tutorial maken voor je, met afbeeldingen en zo...
ow als je dat wilt doen heel graag:thumb: :thumb:
Alvast bedankt !:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan