Bitcomet verstoord internetconnectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Wanneer ik Bitcomet versie 0.9 heb aanstaan kan ik mijn startpagina op internet explorer niet meer open krijgen.Met mijn outlook express kan ik ook geen verbinding maken met de server en zelfs MSN heeft problemen.Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of dat ik iets ergens moet veranderen bij de instellingne in Bitcomet??Rustig surfen kan ik dus allee nmaar als Bitcomet afstaat.Alvast veel dank voor iedere suggestie:thumb:

Bitcomet maakt gebruik van je internetverbinding en haalt daar snelheid weg. Dus beide tegelijk zal een probleem blijven.
Wat je wel kan doen is de download en upload snelheid instellen in bitcomet en zo een betere verdeling maken.

Ik heb met Bitcomet het zelfde probleem.Zelfs nadat ik bitcomet heb afgesloten blijf ik problemen hebben met mijn internetverbinding,zoals heel langzaam of totaal niet openen van bepaalde sites.Ik kom er niet achter waar het aan ligt,maar door mijn router een keer te recetten gaat het weer als een speer.(een softwarematige recette,dus inloggen in je router en dan recetten,ipv stroom er even afhalen)Maar hier wordt je ook niet echt vrolijk van elke keer.
Nu gebruik ik sinds een week of twee uTorrent en heb ik veel minder tot geen problemen meer.Het werkt ongeveer het zelfde als bitcomet.

Groetjes Advocaatje.

Kan je met UTORENT ook de torrent in delen opnemen??Bijvoorbeeld voor series zoals 24 alleen deel per deel??Want met bijvoorbeeld ARES kan je alleen alles wat in de torrentfile downloden.

Bitcomet maakt gebruik van je internetverbinding en haalt daar snelheid weg. Dus beide tegelijk zal een probleem blijven.
Wat je wel kan doen is de download en upload snelheid instellen in bitcomet en zo een betere verdeling maken.

Heb dat gedaan en ook maar één download tegelijk gedaan,maar dit verandert niets aan het probleem hoor.Van het moment dat Bitcomet opstaat met zeer klein download snelheid begint het probleem.Dus:confused:??

bij mij was dat in het begin ook zo.
download emule diet neem ook een deel van je verbinding in beslag maar niet zo erg
maar grote sites kan je internet browser inderdaad dan niet openen zoals bv sommige afdelingen van microsoft.nl

Laatst bewerkt:
bij mij was dat in het begin ook zo.
download emule diet neem ook een deel van je verbinding in beslag maar niet zo erg
maar grote sites kan je internet browser inderdaad dan niet openen zoals bv sommige afdelingen van microsoft.nl

Alleen jammer dat het hier over Torrents gaat en dat heeft niets met Emule maken!!

En voor wat betreft UTorrent, ook mijn favoriet. Hiermee kun je ook in delen downloaden MAAR dat heeft niets met je download programma te maken maar met de manier waarop de bestanden geupload zijn. In delen geupload betekent in diezelfde delen te downloaden, met ieder programma. Niet in delen maar als 1 geheel geupload, dan ook alleen maar als 1 geheel te downloaden met elk programma!

Ik gebruik ook Utorrent en ook ik heb last van een langzamere internetverbinding als ik surf en download tegelijk.

Tja, het is kiezen of delen. Snel internet-> niet downloaden.
Downloaden -> niet internetten.

Of genoegen nemen met een trager internet en beide tegelijk doen.

@samourai:

Ja, met utorrent kan je bij het downloaden van een serie kiezen welke je wel en niet wilt. Mits alle afleveringen hun eigen bestand hebben (meestal wel). Ook kan je kiezen om eerst aflevering 1 te doen en de rest later.

Ik gebruik ook Utorrent en ook ik heb last van een langzamere internetverbinding als ik surf en download tegelijk.

Tja, het is kiezen of delen. Snel internet-> niet downloaden.
Downloaden -> niet internetten.

Of genoegen nemen met een trager internet en beide tegelijk doen.

@samourai:

Ja, met utorrent kan je bij het downloaden van een serie kiezen welke je wel en niet wilt. Mits alle afleveringen hun eigen bestand hebben (meestal wel). Ook kan je kiezen om eerst aflevering 1 te doen en de rest later.

Ja,een langzamere internet kan me niet zoveel schelen,maar dat ik iedere keer dat ik Bitcomet heb gebruikt mijn pc weer dien her-op te starten omdat er niks meer werkt van MSN en internet explorer,is wel erg vervelend.Afgelopen nacht heeft alléén die Bitcomet de hele nacht opgestaan en deze morgen met een AVG virus-scan zaten er zomaar 9 virussen op.Dus dat is ook om over na te denken niet?
Bedankt he:D

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik nog nooit via een torrent een virus binnen heb gekregen.

Maar waarom de pc blijft hangen in het langzane gedrag is wel vreemd. Als ik Utorrent afsluit is het binnen 10 seconden weer klaar, zeg maar.

Probeer utorrent anders eens, is zeer gebruiksvriendelijk al zeg ik het zelf.

Ik heb hetzelfde probleem, outlook en explorer vallen weg nadat i***orrent of bittorrent heb opgestart... Ik heb hier nooit een probleem mee gehad maar na mijn verhuizing (wel bij het @home gebleven) heb ik dit probleem, kan dit er iets mee te maken hebben??

ja Utorrent of eigenlijk µTorrrent heb ik nu in gebruik en verstoord veel minder de werking van mijn pc.Weg dus met Bitcomet,deleten die handel.
groetjess:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan