Bitcomet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
hallo wie kan me aub helpen..?

Ik heb bitcomet om te downloaden van torrent..

Alleen dit gaat super sloom 15 kb per sec..:mad:

Ik wel een snelle verbinding want met gewoon downloaden van site's haal ik de 260 kb..

wie kan me helpen of er een manier is dat ik sneller kan downloaden..??
Anders programma,of instellingen aanpassen...

Wie kan me aub helpen..:thumb:

Heb je altijd een download van 15 kb/s gehad?
Want het hoeft niet bij jou te liggen. Het kan er ook aan liggen dat de computer(s) waarvan je download niet genoeg upload hebben.

Nee hijs altijd heel laag...

Soms schiet hij 3 sec na de 40 kb ma gaat eg sloom

Ik las ergens iets over poorten open zetten..

Maar wie kan me daarbij helpen..??

Kent er iemand snelle torrent site's...??

Wat zijn uploaders.. Seeders of leeders

De poort die bij de instellingen van Bitcomet staat als "listen to" moet je open zetten. Verder moet je je UPLOAD niet te hoog zetten [op maximum 70% van je maximum] want anders keldert je download ook..... Van belang blijft dat je geen "eerste dag" torrents download waarvan er maar weinig seeders en leechers zijn...

Test eens even op een "willekeurige" torrent file waarvan je ziet dat er tenminste 50 of liever zelfs meer dan 100 peers zijn......

Een uploader en een seeder is ongeveer hetzelfde, dat zijn mensen die 100% van het bestand hebben, leechers zijn mensen die ook aan het downloaden zijn, maar die al stukjes van het bestand hebben die jij niet hebt... en jou dus kunnen helpen om het bestand snel compleet te krijgen......

Er bestaan geen "snelle" torrent sites....

De snelheid van downloaden is helemaal afhankelijk van het aantal seeders en leechers [tezamen het aantal "peers"] dat het bestand aanbiedt.... [en de kwaliteit verbinding die die peers hebben]

kazaa, imesh, bearshare en heel die reute me teut.
Nadeel hiervan is dat er veel virussen en rotzooi in rond gaat.

Bittorent is misschien wel langzamer, maar wat je download is altijd goed.

En je kunt met een torrentje ook gewoon 250 kb/s halen hoor. Moet alleen de goede torrents uitzoeken

Torrents zijn niet trager dan andere downloads. Ik heb bijv. dat filmpje van dat jongetje dat zo aardig kan toveren, vorige week binnen een uur binnen gehaald, m'n download zat de gehele tijd tegen het absolute maximum [zelfs er over heen] waarvoor ik m'n provider betaal........

Meestal zijn torrents wel trager als bv van een website downloaden.

harry pottertje zeker zon dvix of iets.
wild je een cdr downen 4.4 Gb lukt je ddat nooit in een uurke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan