Bitcomet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymonB

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Sinds een aantal dagen ehb ik een router. Dit is een SitecomDC-202V6. Helaas kan ik sinds het gebruik van de router niets meer downloaden via Bitcomet. Rechtsonderin wordt er door middel van een geel balletje aangegeven, dat de instellingen van mn router niet goed zijn. Nu heb ik dus via portforwart.com mn instellingen proberen te veranderen, maar Bitcomet doet nog steeds niet wat het moet doen.
Heef ter iemand enig id wat ik hier mee kan doen?

M.v.g.

Raymon

Daar ben ik ook al bezig geweest voor mn router. Deze staat nu goed ingesteld, maar nu blijkt mn modem (alcatel Speedtouch 510) te zijn ingesteld met een firewall? Deze heb ik ook geprobeert uit te zetten via die site, maar het schijnt maar niet te willen lukken. Bitcomet blijft aangeven Blocked:80.60.195.11. Ik heb de instellingen gedaan zoals ze staan beschreven, maar zonder resultaat. Overigens is het wel de nieuwste versie van Bitcom. Zou dit een probleem kunnen zijn. De vorige versie was nl. geen probleem.

Raymon

Even voor de duidelijkheid hoor.
Je zegt, je gebruik een router die goed ingesteld staat en je gebruikt een modem met firewall. Dat zijn dus twee firewalls achter elkaar als ik het goed begrijpt.

Waarom heb je voor deze oplossing gekozen ??

Alleen de Speedtouch lijkt me genoeg en als je aansluitingen te kort komt, bestaan er switches.

Laatst bewerkt:
UUUhhhhh, ik weet eigelijk pas sinds een aantal dagen, dat er een firewall zit op mn modem:).
En ik had een extra aansluiting nodig voor mn PS2. Gelukkig heb ik niet al te veel verstand van die dingen dus dat maakt het nog net iets lastiger voor mij.
De firewall in mn router staat iig goed ingesteld, maar Bitcomet geeft dus aan dat mn modem niet goed staat ingesteld. Dit heb ik geprobeert te veranderen, maar volgens mij zie ik iets over het hoofd, waardoor ik alleen nog maar kan uploaden en niet meer kan downloaden. Dit is overigens pas sinds ik Bitcomet 0.92 hebt geinstalleerd.
Enig id wat ik hier mee aan moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan