bitcomit wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirriepirrie

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
hoii
de torrents blijven in bitcomit staan op maak verbinding wat moet ik dan doen???
wie weet het please

bedankt mirrie

Kijk hier eens: http://www.divxworld.nl/bitcomet.htm

Een prachtige tutorial over hoe je bitcomet moet instellen........ en poorten kunt testen...

DHT moet uitgeschakeld staan anders gooien de meeste trackers meteen de deur op slot......

Laatst bewerkt:
bedankt maar nog steeds het zelfde probleem

:confused:
hoi
ik heb alles opgevolgd maar blijft bij het zelfde
nog meer opties??

gr mirrie

Opties zat.... alleen... ik zit op enige afstand en kan niet even in jouw systeem kijken..... Laatste optie: download utorrent [sympatiek programma, vreet weinig resources]...
Maar eerst een paar andere opties.... je hebt alle schermen in de tutorial bekeken, en alles precies zo ingesteld [vinkjes op de juiste plaats], dus dan heb je ook Upnp poortmapping aangezet... da's goed, maar dan moet Upnp wel ingeschakeld zijn bij de "services"... ga naar "configuratiescherm" -> systeembeheer -> services en kijk of "Universele Plug en Play..... enz " ingeschakeld staat....

Wat voor een firewall gebruik je? Dat van die poorten openen en zo is onzin dat gebeurd vanzelf als je de firewall toestemming geeft

even wat uitleggen

hoi
ik wil eerst zeggen hoe fijn ik het vind dat je mij helpt.

ik wil je even wat vertellen zodat we al wat opties kunnen uitschakelen

ik had bitcomit al op de pc en het ging perfect.
maar ik had een harde schijf erbij gekocht en daar wilde ik de films op gaan zetten dit lukte niet hij bleef halstarrig de films naar die andere schijf zetten

toen heb ik bitcomit en de films eraf gegooid en bitcomit opnieuw geinstalleerd en op die externe schijf gezet.

de films de meeste waren pas begonnen heb ik gewoon op nieuw van de torrentsite afgehaald (en even uitgelegd daar at de bedoeling was, waarom ik 2 keer dezelfde torrent wilde)

en vanaf daar weet je het nu gaan ze naar de goede schijf maar blijft ie staan op maak verbinding:S

dus aan de instelling van de pc kan het niet liggen.

gr mirrie

Heb je meer programma's die het niet doen zoals bv limewire?
Het is belangrijk om te weten wat voor een firewall je gebruikt want het kan best zijn dat je bitcomet hebt geblokkeerd (per ongeluk) die poorten hoef je niet uit te zoeken en ik gebruik al jaren bitcomet en heb al een stuk of 5 firewalls door de jaren gebruikt, nooit problemen

Dus wat is jouw firewall?

Wat voor een firewall gebruik je? Dat van die poorten openen en zo is onzin dat gebeurd vanzelf als je de firewall toestemming geeft

@lokoloko
Eerst roep je [zie boven] dat al die firewall dingen onzin zijn... en dan begin je zelf over firewalls te zeuren......

Als Upnp niet aanstaat gaat geen enkel programma [automatisch] langs de firewall.....

Laatst bewerkt:
welke firewall

erpcity
dat dankwoord was voor jou, please als je kan help me verder

ik weet niet welke firewall
windows firewall, lokoloko

waar kan ik die naam vinden????

ik heb trouwens niets aan de firewall gedaan ook niet perongeluk

gr mirrie

Nee je leest niet goed, je moet toestemming geven aan de firewall (ja of nee) en dan geeft de firewall vanzelf een poort vrij dat hoef je dus niet handmatig te gaan zoeken en in te stellen.
Ik heb een vermoeden dat hij bitcomet op 1 of andere manier heeft geblokkeerd maar dat heeft niks met poorten te maken, op de foto zie je de firewall en de poorten
6f09zpi.jpg

ps: ik bedoelde niet bot over te komen :confused:

Kijk ook eens bij bitcomet verbindingen:

543t8ae.jpg

Laatst bewerkt:
ja en wat moet ik nu doen????

sorry ben blond (mmm niet echt);)

maar moet ik nu kijken of mijn instelling hetzelfde zijn??? als op jou plaatje
en waar doe ik dat:(

gr mirrie

Bitcomet, bovenaan instellingen > opties > verbindingen

hetzelfde

zijn goed ingesteld

hwt kan toh niet komen omda ik bitcomit nu op een externe schijf heb staan??
gr mirrie

verwijderd en opnieuw gedownload en op c gezet

hoe kan ik nu zorgen als ik een torrent aanklik dat ie op mijn externe schijf (I) tercht komt
gr mirrie

4zmjbbb.jpg

Zelfde venster als voorheen en dan kijken bij standaard download pad en daarop klikken en dan kiezen voor een andere schijf

weeeeeee lukt maar niet

komt op de goede schijf maar blijft staan op maak verbinding:confused:

ik moet nu helaas weg (het maar even van me af zetten)
bedankt voor je tijd

als je nog ideeen hebt graag

xxx mirrie

Ga naar configuratiescherm en daar klik je op netwerkverbindingen en klik je met de rechtermuisknop op je verbinding. Nu kies je voor eigenschappen en dan geavanceerd en dan op instellingen, nu kijk je bij uitzonderingen en kijk of daar bitcomet tussen staat en aangevinkt is. Zo niet doe dit alsnog.

Zie foto voor info:

http://i1.tinypic.com/4qnv4mx.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan