Bitcommet traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jemama

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Geachte lezers/helper

ik heb een probleem met bitcommet het downloaden gaat ontzettend traag
uploaden gaat wel goed
bitcommet geeft een geel lampje aan met daar achter mijn ip adress
en zegt vervolgens dat ik mijn poort open moet zetten of/en firewall moet beheren
bitcommet is toegestaan in mijn firewall lijst (heb alleen windows firewall ) ook al zet ik deze uit het probleem blijft
mijn poort staat ook open , maar volgens mij doe ik dit dan niet goed
graag hulp

d-link
dir 635

Als je de handleiding van je router goed had gelezen had je gezien dat ook daar een firewall in zit.

hier, op pagina 41 staat er wat over.

Wat je kunt proberen is:
1. De SPI firewall uitschakelen
2. UDP Endpoint Filtering op Endpoint Independent zetten, en tegelijk hetzelfde instellen voor TCP Endpoint Filtering
3. Enable DMZ aanzetten en in het DMZ IP adres invullen het ip-adres van jouw pc. Let op: Je moet dan zéker de firewall op je eigen computer aan hebben staan, anders ben je zeer kwetsbaar voor aanvallen vanaf Internet

Vergeet niet op Save Settings te drukken nadat je iets hebt aangepast.

Als een van de opties werkt, probeer dan de andere opties niet te gebruiken: Hoe minder je open zet hoe beter het is.

We horen wel of het je geholpen heeft en welke optie van de 3 dan precies.

Tijs.

Tijs
hartelijk dan voor je hulp ,
wat er fout was weet ik nog niet ,
heb bitcomment niewe poort gegeven , opnieuw in de router gezet , ip adres opnieuw er in in hoplaa lampje op groen

Enige (logische) verklaring na jouw posting zou zijn dat er al een ander programma was dat óók op die originele poort van BitCommet communiceerde (of toch een firewallprobleem op je pc, maar dat lijkt me van niet gegeven wat je eerder schreef).

Fijn dat het opgelost is, en je blijkbaar in de firewall van de router niets hebt hoeven veranderen.

Nu je vraag is opgelost, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan