Bitdefender 10 update werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonhazekamp

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2005
Berichten
22
Hallo,
Ik heb (bijna een maand) een probeerversie van BD 10, ik ben er tevreden over maar sinds een week doet het prog geen automatsiche updates meer.
In het updatescherm staat "Bitdefender Update is Unavailable"
Ik heb met de helpdesk van BD contact gehad, diverse bestandjes opgestuurd en het is vanuit de helpdesk al een dag of 4 oorverdovend stil....
Kent iemand het probleem en weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!
Ton
 
Hallo,
Ik heb (bijna een maand) een probeerversie van BD 10, ik ben er tevreden over maar sinds een week doet het prog geen automatsiche updates meer.
In het updatescherm staat "Bitdefender Update is Unavailable"
Ik heb met de helpdesk van BD contact gehad, diverse bestandjes opgestuurd en het is vanuit de helpdesk al een dag of 4 oorverdovend stil....
Kent iemand het probleem en weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!
Ton

kan het misschien zijn dat de probeer versie van BD is afgelopen na die maand? :confused:
 
Ja, of de Automatische updates doen het niet meer omdat het een probeerversie is, mischien kan je ze nog wel handmatig downloaden van de site van Bitdefender.

Of mischien kan je Bitdefender deinstalleren en dan opnieuw installeren.
Heb je nog andere problemen met internet of updates?
 
Een probeerversie is om te proberen. Om nou elke dag/week handmatig updates te gaan ophalen. :confused: Er zijn genoeg gratis antivirusprogramma's verkrijgbaar. :thumb:
 
Een probeerversie is om te proberen. Om nou elke dag/week handmatig updates te gaan ophalen. :confused: Er zijn genoeg gratis antivirusprogramma's verkrijgbaar. :thumb:

Ja dat is waar, ik denk toch dat tonhazekamp een ander anti-virusprogramma heeft.

Tonhazekamp, als je geen ander antivirusprogramma hebt, en je wilt een andere proberen dan zijn er verschillende goede gratis programma's: AVG Anti-Virus Free, Avast of AntiVir:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan