Bitdefender kan Kaspersky niet automatisch de-installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickMiah

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Ik heb deze laptop terug gezet naar fabrieksinstellingen en daarna Bitdefender Internet Security 2014 aangeschaft.
Standaard kwam de laptop met Kaspersky Internet Security 2012 en ik heb deze verwijderd.

Bij de installatie van Bitdefender krijg ik de volgende melding:

Bitdefender.png

Uiteraard opnieuw opgestart maar toen nog steeds dezelfde melding.
Vervolgens heb ik de Kaspersky Removal Tool gedownload maar ook dit mocht niet baten.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Laatst bewerkt:
Helaas staat Kaspersky niet in de lijst met software om te verwijderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke probeer dan eerst terug kaspersky te installeren en daarna terug te de-installeren ....

ik zou de 'Kaspersky removal tool' gebruiken ..

ik zou de 'Kaspersky removal tool' gebruiken ..

Uiteraard opnieuw opgestart maar toen nog steeds dezelfde melding.
Vervolgens heb ik de Kaspersky Removal Tool gedownload maar ook dit mocht niet baten.

verwijderen in veilige modus, is dat een optie?

Het lukt me ook niet om bitdefender te de-installeren.
Ik kocht vorig jaar een laptop en heb toen Kaspersky eraf gehaald. AVG heeft een heel jaar gedraaid. Ik zou nu bitdefender willen proberen na alle goeie kritieken maar ik krijg hem absoluut niet geïnstalleerd.

Ik krijg steeds de melding kan bitdefender kan kaspersky niet automatisch de-installeren etc.

Ik probeerde al de removal van kaspersky, vindt hij niets. Revo-uninstaller vond ook niets. Kaspersky opnieuw geïnstalleerd, verwijderd met revo. Werkt nog steeds niet. Opnieuw removal geprobeerd, vindt niets...

Iemand nog andere suggesties?

(verwijderen in veilige modus? - terug Kaspersky installeren of niet, want pc vindt nu niets van kaspersky)
(werkt kaspersky ook onder een andere naam?)

probeer eens CCleaner en scan je register ermee en verwijder alles wat het vindt......

Ik heb CCleaner laten draaien. Alles wat hij vond, heb ik gewist (heb wel niet gezocht op Kaspersky omdat ik niet vond waar dat dat moest).
Het werkt nog steeds niet. Ik krijg nog steeds de melding: Bitdefender kan Kaspersky niet automatisch de-installeren.

heb je al eens gaan checken of er nog een restante file is van kaspersky in je program files?

Ook gedaan. alles verwijderd. Daarna laten zoeken, alles is weg...
Misschien in de recoverfile maar dat staat op een andere schijf...

als ik opnieuw laat zoeken vindt hij opnieuw twee xml5 bestanden met de naam kaspersky.
Begin een beetje wanhopig te worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan