Bitdefender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Hoi,

ik wordt helemaal gestoord van die firewall van Bitdefender Internet Security 9. Hij geeft gewoon über veel meldingen voordat ie iets laat zien. Bijvoorbeeld; ik wil naar helpmij, dan vraagt mijn firewall toestemming. Ik stem in en klik op het linkje 'antwoord onthouden'. Komt hij nog geen 3 seconden later aan, om nóg eens toestemming te vragen, en zo gaat dat 5 keer door. Voor google (als startpagina) doet hij gewoon 1 minuut om hem te laden, door dat vaag gedoe. Normaal heb ik hem ongeveer binnen 3 seconden geladen. Firewall is niet te streng. Het valt me wel op, dat mijn computer door bitdefender veel trager is geworden (kan waarschijnlijk door 3 real-rime bescherming programma's voor antivirus, anti-spyware en firewall) Heeft iemand ervaring met bitdefender, of weet je een oplossing voor dit probleem?

alvast bedankt,
Yoeri

ps. Computer is spyware en virusvrij, dus denk eerder dat het probleem in het programma ligt.

Nou, een oplossing weet ik niet maar als je zoveel last heb van je firewall zou ik het eraf gooien. Je hebt zoveel goede gratis programma's!!

Laatst bewerkt:
Zou je dat wel doen?? Hij bevalt me wel heel goed, ik kan alleen geen einde maken aan die vraag-meldingen...

Jou woorden;

k wordt helemaal gestoord van die firewall van Bitdefender Internet Security 9.

mt hij nog geen 3 seconden later aan, om nóg eens toestemming te vragen, en zo gaat dat 5 keer door.

Het valt me wel op, dat mijn computer door bitdefender veel trager is geworden

En jij zegt dat hij je bevalt?????????

ja, hij bevalt me wel. Hij let op veel dingen, spyware-, en virusfondsten zijn zéér goed. Alleen ik vraag me af of je de opties van de firewall kan instellen op minder vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan