Bitdefender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yviana

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Ik heb onlangs Bitdefender geïnstaleerd en hij werkt veel te traag .. het duurt veel te lang voordat hij iets geladen heeft. Ik verwijder hem nog niet want dan zit ik zonder virusscanner maar ik wil graag Mcafee instaleren. Wanneer ik hem instaleer zegt hij dat 'Spysweeper' er nog op staat terwijl die niet bij mijn programma's staan. Mijn oom zei dat je met een soort register programma het kon opzoeken maar voordat ik virussen download weet iemand wat hij bedoeld?

Gr Virginia

dank je wel, hij is nu eerst aan het cleanen. Ik laat het weten als het gelukt is:D

Hij heeft geen fouten gevonden:confused:
Ik kan me nog herrineren dat Spysweeper een beetje raar deed.. weet niet waarom, het leek alsof er een virus inzat. Daarom verwijderde ik het (en het was traag) ik kon het alleen nog maar vinden bij het mapje 'downloads' in HDD. Deze heb ik verwijderd, ondanks dat het programma niet eens geïnstaleerd was gaf McAfee steeds de melding dat Spysweeper verwijdert moest worden.

Bedankt. Ik weet nog niet of het gewerkt heeft maar ik verwijder nu Bitdefender en probeer McAfee opnieuw te instaleren.

Sorry voor de late reactie. Hij werkt! Soms werkt die wel traag maar op dit moment werkt die gewoon normaal. Bedankt :D :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan