bitlocker herstelsleutel kwijt na herinstalatie windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

djceedee

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Beste helpmijers,
Ik heb gisteren mijn laptop van een schone instalatie van windows 7 voorzien. hierbij is de harde schijf geformateerd in de setup, ik heb mijn muziek (een 200 gb) gekopierd naar een WD elements 1 tb externe hdd. Als ik deze nu in mijn laptop doe, ziet hij hem niet, en blijft het witte lampje voorop de hdd blijft uit. Als ik hem in een andere pc doe, gaat het lampje aan, en zie ik de wd elements schijf staan. Nu is deze schijf vergrendeld met bitlocker. en de herstelsleutel was op geslagen in mijn locale schijf C. Deze is dus geformateerd.
Als ik hem in de andere pc doe, vraagt hij ook meteen om een herstelsleutel en niet eerst om mijn wachtwoord.

Is er een manier om bij mijn bestanden te komen?, Het liefst via bitlocker op mijn externe hdd, en anders met een recovery tool op mijn laptop, dit werkt echter niet meer gok ik, nadat hij een complete formatie heft ondergaan....

Met vriendelijke groet, en alvast ontzettend dank voor jullie hulp!,op helpmij-ers is altijd te rekenen!

Django theeuwes

Ik heb het volgends de stappen van de link gedaan, cdm geeft aan dat het bestand niet bestaat,of de locatie verkeerd is....
Ik kan de externe hdd alleen benaderen met bitlocker drive encryption, maar dan heb ik een herstelsleutel of een usb flash drive nodig/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan