Bitlord "connecting peers"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
876
Hallo ik zit met een heel raar probleem. Ik heb een modem en die fungeert als router en daarna heb ik een wireless gateway/switch gehangen. Altijd goed gewerkt dus verder niet moeite gedaan om dingen te optimaliseren. Nou merkte ik dat mijn draadloze gedoe een beetje langzaam ging met mijn Sweex scheap usb adapter op mijn Linksys wireless router van 11Mbit. OK ik denken misschien dat draadloze gedeelte een probleem. Steek een netwerkkabel erin en wow internet gaat inderdaad als een speer, oftewel het normale surfen. Maar sstart ik Bitlord helemaal niks voor alle downloads, blijft op 0% staan en connecting peers. Hmm vreemd. Ik mijn wifi usb adapter erin en geen probleem alles connect gewoon, maar gewoon surfen toch weer terug. Dan maar een nieuwe adapter halen, stop hem erin en bam internet wederom als een speer, maar het gekke weer Bitlord doet het voor geen meter? Ik ff de oude adapter bijpakken en de nieuwe eruit en de oude in dezelfde poort en opeens connect bitlord weer en er is genoeg health....Wat is hier in hemelsnaam aan de hand, ik snap er niks van....

Dus bij langzaam internet kan ik wel verbinden, en bij snel internet pakt hij opeens geen verbinden... Help me please.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan