bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

janlofvers

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
hallo luitjes,

ik wil mijn laptop upgraden van 32 bits naar 64bits, ik heb een processor van intel,; intel core duo t2400@1833mhz
is er eimand die mij kan helpen,ik heb per abuis een widows 7 64 bits gekocht en ik heb xp 32, kan ik hier iets mee??

gr, Jan Lofvers::o

Met deze processor gaat dat niet lukken. deze is namelijk niet geschikt voor 64bits
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=27235

Nu weet ik niet wat voor laptop je hebt en of en zo ja hoe je de processor kan vervangen maar het lijkt me het beste dat je de 64bits omruilt voor een 32 bits variant

dat heb ik geprobeerd, maar omruilen was niet mogelijk,ik heb een HP-pavilion dv 8000.
er werd mij verteld dat software wat open is geweest, geen waarde meer had. en om het weg te gooien is zonde,toch?:evil:

Hallo Jan,

Misschien kan je hem wel op bijvoorbeeld Marktplaats ruilen voor een ongebruikte 32-bits versie. Wel voor de ruil goed controleren of dat je er een legitieme licentie bij krijgt. ;)

windows 7

allemaalbedankt voor de moeite,ik heb geruild en het loopt als een zonnetje!!!

groetjes allemaal, Jan.:cool:

Daar ben ik blij om. :)

Zet je de status van de vraag (rechtsonder) nog even op opgelost? :thumb:

hallo luitjes,

ik wil mijn laptop upgraden van 32 bits naar 64bits, ik heb een processor van intel,; intel core duo t2400@1833mhz
is er eimand die mij kan helpen,ik heb per abuis een widows 7 64 bits gekocht en ik heb xp 32, kan ik hier iets mee??

gr, Jan Lofvers::o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan