bitt torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
hoi beste mensen,

Krijg Bitt torrent niet geinstalleerd,,,,,,, als ik het open dan geet tie aan : is succesvol geinstalleerd,,,,,, maar openen hoo maar. Wat ik open is de map,,,,, met zijn onderdelen,,, maar het proggie zelf lukt niet.
iemand ervaring met dit p2p proggie¿

bvb dank.

Je kan dit programma niet openen, als je een bittorrent file opent opent ie bittorrent automatisch. Als je een echt programma voor bittorrent files wilt raad ik je TorrentStorm aan. Misschien kan je de volgende keer voor je een vraag stelt eerst even rondzoeken op Helmij en andere sites daar vind je zat informatie over Bittorrent Cliënts.

Laatst bewerkt:
Wat ze altijd zeggen over dat supersnel downloaden van bittorrent is echt niet waar man, ligt echt wel aan je internet-snelheid en de hoeveelheid mensen waarvan je kan downloaden. Ik had eerst een bestand van 0.71 GB en die duurde 3 dagen om te downloaden, terwijl ik toch een zeer snelle LAN-verbinding heb.

ik had op de vorige comp een bitt torrent.. proggie,,,,, die moest ik eerst openen,,,, en dan naar de sites gaan voor downloading.
Deze wou ik nu installeren op de nieuwe,,,, maar dat ging niet.
Het is hetzelfde proggie,,,,,, die open je,,, (soort blauwe paraplu) en dan vervolgens, zoeken op de sites.
Dus is er misschien een nieuwe variant , dan die ik niet weet.

en ja...... bitt torrent is niet zo bekend,,,,, ik heb al eerder een vraag gesteld..... over bitt torrent,,,,,,, noppes antwoord,,,,,,, maar is misschien ook niet toe gelaten, wel in de juiste vraag vorm, zijn we wel eens mis mee.
Dus Stinuz, mocht jij meerdere topics weten , die bij help mij zijn gesteld, zou ik dat graag weten.

ps. ben nu bezig,,,, met storm torrent lukt goed,
groeten marcel

Bij mij ging downloaden eerst ook niet snel, maar toen heb ik de poorten 6881 t/m 6889 geforward op mijn router en ik download gemiddeld met bittorrent 80kb/s (adsl comfort). Ik zet mijn upload altijd op 10kb/s anders krijg ik nooit hoge download snelheden. Die poorten moeten echt open staan anders kun je niet goed verbinding maken met seeds.

Greetz

Hoe doe je dat met die poorten enzo, want ik heb ook een router.

En ik had eerst een hoop antwoorden op veel vragen over Bittorrent gevonden maar ik weet niet op welke site dat forum was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan