bittorent

Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Berichten
229
Ik weet niet of het hier thuis hoort ,maar ik heb een vraag. Ik heb onlangs ABC geinstalleerd. Poorten opengezet en alles werkt goed. Ik zie nu echter, althans het lijkt zo dat het programma helemaal stilligt. Er gebeurt niets. Als ik dan het programma opnieuw opstart begint "hij" weer te lopen. Wie kan mij verder helpen moet ik beter afstemmen, regelen? waar kan ik antwoorden vinden??

Sax
 
Ik gebruik azureus het werkt heel goed en zonder spyware en virussen.
 
Azuerus heeft vind ik één best wel nadeel; het is op java gebaseerd.
De meeste javaprogramma's, en zo ook azureus, vragen soms veel resources van je pc. Verder mist het mijn inziens nog een optie waarmee je de upload automatisch stil kan zetten op een bepaalde U-:-D verhouding. :(

Terug ontopic:
Heb je dit probleem bij 1 torrent, een bepaalde tracker of in het gehele abc programma? Misschien is de tracker namelijk wel brak.
 
Ik heb intussen Bitspirit gebruikt. Werkt prima geen enkel probleem en razend snel.
SAX
 
ABC behoort tot de slechtste client, de meest populare zijn azureus en bittornado, de laatste gebruik ik ook.

Wissel gewoon eens van een client, probeer nu bitspirit een tijdje uit, het zijn net die kleine dingen, instellingen enz, zo kan je zelf een keuze maken welke client je het beste bevalt.

groetjes speedtouch
 
Goed idee, ik denk dat ik dat ga doen. ABC verwijder ik maar...

Bedankt.

SAX
 
??? die sites doen het niet die van Bittornado niet maar ook die van ABC niet.
 
euh, ik heb zelf laatst nog van bittornado site bittornade gedownload, het lijkt me zo dat de server wat vaak plat ligt bij bittornado
 
speedtouch schreef : Ikke zelf :p
ABC behoort tot de slechtste client

Sorry :eek: :eek: :eek:
Fout van mij, ik bedoelde BitTorrent++ en niet abc

@temptation: Goed dat je reageert, dit was een domme fout van mij, hieronder kan je zien welke clients je beter niet kan nemen.
Dit advies komt van een van mijn vaste torrent-site's

May I use any bittorrent client?

Yes. The tracker now updates the stats correctly for all bittorrent clients. However, we still recommend that you avoid the following clients:

• BitTorrent++,
• Nova Torrent,
• TorrentStorm.

These clients do not report correctly to the tracker when canceling/finishing a torrent session. If you use them then a few MB may not be counted towards the stats near the end, and torrents may still be listed in your profile for some time after you have closed the client.

groetjes speedtouch
 
Ik heb intussen al wat gedownload met Bitspirit. Dat gaat prima.
Ik heb echter nu een vcd gedl en krijg een zwart scherm, maar wel geluid. Hoe kan dit?
Ik heb geprobeerd met BS-player. windows mediaplayer, windows mediaplayer classic. Ik heb de klitekpp243n-codecs geinstalleerd.

SAX
 
Ik denk dat het een xvid formaat is, hiervoor moet je ook de codecs even halen, zoek met google naar divx-codecs.
Laat de uitslag even horen,

groetjes speedtouch
 
Je kunt ook nog DivX player downloaden en deze gebruiken. Deze speelt zo´n beetje echt alles af.
 
These clients do not report correctly to the tracker when canceling/finishing a torrent session. If you use them then a few MB may not be counted towards the stats near the end, and torrents may still be listed in your profile for some time after you have closed the client.

Je hebt gelijk is in meer dan een jaar tijd al 2 x gebeurd. Ik haal met bittorrent++ toch 13 Gb per dag is toch lekker dacht ikzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan