Bittorent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
652
Hallo allemaal,

hoe kan ik bittorent op ze snelt laten downloaden ik ben nu wat aan het downloaden,

met maar 15 kb/s (downloaden)
en maar 4.7 kb/s (uploaden)

ik heb het downloaden en uploaden allebei op Unlimited gezet maar ik heb nog steeds geen resultaat kan iemand mij helpen?
 
het wisselt allemaal weg steeds af maar het wordt allemaal egt niet hoger dan 20 Kb/S
 
je moet ook ff kijken naar de seeders, want als er 1 of 2 seeders zijn gaat het niet echt snel


mvg
 
Heb je de poort ook geforward? (zet hem sowieso even naar een niet standaard poort omdat er providers zijn die p2p verkeer knijpen)

Daarnaast wat zijn de aantallenb seeds en peers die je bij de downloads hebt
 
binnen bittorent als je aan het downloaden bent heet het seeds en peers boven in en het staat ook bij de torrent info als je wat zoekt om te downloaden
 
binnen bittorent als je aan het downloaden bent heet het seeds en peers boven in en het staat ook bij de torrent info als je wat zoekt om te downloaden

oow ja ik zie het al:

Seeds: 2 (5)
Peers: 1 (12)

Klopt t? kan ik hem niet sneller laten downloaden?
 
zal niet sneller gaan met zo'n laag aantal,ik adviseer je ga beginnen met news groepen dan download je op top snelheid
 
koos hier is de totale uitleg te vinden hoe je met newsgroepen werkt
het lijkt in het begin moeilijk
maar als je het ff door hebt is het heel mooi en snel
en anders stuur je me maar een mailtje die ik je gegeven heb in het laatste prive bericht

http://www.binaries4all.nl/beginners/
succes
 
ff vraagje ik weet wel wat seeders zijn maar wat zijn peers?

en als er dit staat : Seeds: 2 (5)
Peers: 1 (12)

dan zijn 2 van de 5 mensen aan het seeden??
 
peers zijn mensen die dat bestand op dat moment ook aan het downloaden zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan