BitTorrent download vervolgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik werk pas net met BitTorrent, maar ik zou niet weten hoe ik het programmatje (venster) kan sluiten, en dat ik dan de download de volgende dag weer verder kan laten gaan, wie weet hier meer over ?

Dit venstertje bedoel ik

attachment.php

Bijlagen

• bruce.jpg
    bruce.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 98
Cancel heb je al geprobeerd? Wat gebeurd er dan? Misschien komt ie gewoon wel in de queue te staan van dat proggie...

ps: TS is slechte kwaliteit... zou een andere zoeken ;)

Zolang je de torrent file niet weggooit, pakt deze op waar het was gebleven als je de link opnieuw aanklikt.

Je bedoelt hiermee de link op de site, waar je hem vandaan hebt ?

Ja, en het bestaande bestand opgeven dan. Testen kan geen kwaad, ik heb bittorrent maar twee keer gebruikt...

Ja ok ik heb het uitgeprobeerd bij de bovenstaande film, en het werkt idd, hij gaat zoeken naar existing files op je computer. Bedankt Caveman

@ pcfixer: Bedankt ik zal hem verwijderen en naar een andere zoeken. Ik wist overigens wel dat TMD slechte kwaliteit was maar TS niet . :confused:

De precieze betekenis weet ik niet maar het staat voor een film die opgenomen is met een home video camera in de bioscoop.. Veel gekuch en geritsel ertussendoor en flutgeluid. Als je pech hebt heeft de cameraman (dan wel -vrouw) ook nog eens geen vaste hand. Resultaat: veel gewiebel en schokken. Gewoon een Dvdrip zoeken dan zit je goed.

TS=Tele Screener.

Dus ergens in een bioscoopje gefilmd met een cameraatje,en dus zeer schlecht van kwaliteit.Wacht op een Xvid uitvoering,die zijn altijd goed.

Geplaatst door Rob73
TS=Tele Screener.

Ah... De S kon ik plaatsen van Screen/Screener maar de T wist ik niet. Wat de betekenis ervan is dat wist ik wel :)

Ik ben niet ongeduldig maar dit beeld heb ik nu al een tijdje na dat ik de download heb 'rusemed' . Is er iets mis, of moet ik nog ff wachten ?

attachment.php

Bijlagen

• 2fast.jpg
    2fast.jpg
    19,8 KB · Weergaven: 57
Gewoon nog een keer proberen, hij zegt de error al namelijk, onderin in rood. De connectie timed out dat wil zeggen dat er een limiet op zit op het aantal seconden dat hij probeert connectie te maken. Die zijn verstreken en dus kapt ie er mee. Normaal zou je verwachten dat hij het na een tijdje opnieuw probeert maar als dat niet het geval is zul je het handmatig nog eens moeten proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan