Bittorrent gedownload maar installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adamn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
Berichten
4
Hi allemaal,

Ik heb dus Bittorrent gedownload via Bittorrent.com. Daarna op bestand geklikt maar de installatie begint niet. Daarna uTorrent gedownload maar wil ook niet installeren.
Bittorrent heb ik altijd op me pc had had en werkte altijd maar nadat ik het windows besturingsprogramma er opnieuw op heb gezet werkt het niet meer. Ik heb dit al eens eerder gedaan maar toen kon ik Bittorrent er gewoon weer op zetten.

Wie-o-wie weet de oplossing??

Thanks,
Adamn
 
Probeer de programma's eerst op de harde schijf op te slaan. Vervolgens probeer je ze als administrator uit te voeren. Werkt dat niet meer dan zou ik Windows schoon installeren en de harde schijf opnieuw formatteren.
 
Windows opnieuw installeren lijkt me wat overdreven, heb je na de windows instal de rest wat gebruikelijk is ook geregeld, zoals java en flash en de .net software?
 
Verplaatst naar P2P
 
Thanks voor de snelle reacties Lutz en jackall!!

@Lutz. Ik heb BitTorrent op de harde schijf opgeslagen en ook uitgevoerd via de administrator. (rechtermuis klik op Bittorrent en dan Als administrator uitvoeren). Als het kan wil ik dus wachten met windows er op nieuw opzetten. Is formateren ook echt nodig want de vorige keren hoefde dit niet.

@jackall. Ik weet niet of ik al het gebruikelijke er al weer op heb staan. Volgens Java heb ik de juiste versie ( gecheck door Java op Java.com. En de Flash ook gecheckt via http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ en die zei: Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt.
Ik weet niet of .NET al heb en hoe ik dit moet checken.
Wat moet ik er nog meer als gebruikelijk op me pc zetten?
 
Beste Lutz, jackall en dizzyboy97.

Ik snap er geen zak van maar nu is het wel gelukt. Ik heb niks verandert of extra gedownload, dus.....
Maar in ieder geval bedankt voor jullie advies!!

Groeten,
Adamn
 
Zelf ook mee zitten pielen

Rechtermuis klik, eigenschappen blokkering opheffen: en nu kan je het downloaden...
 
Beste "godlike",

Allereerst welkom op Helpmij en bedankt voor je inbreng! :thumbs:

Wanneer er langer dan 3 maanden geleden voor het laatst op een vraag gereageerd is hanteren wij de regel dat reacties niet meer noodzakelijk zijn (tenzij het natuurlijk dé oplossing voor het vraagstuk is).

Houdt in de toekomst dus rekening met de datum van de laatste reactie.

Voor nu sluit ik deze vraag aangezien het probleem vorig jaar speelde en hoogstwaarschijnlijk nu niet meer actueel is :)

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan