bittorrent na sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellelysium2000

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Berichten
176
Hallo,

Het aantal uitgaande verbindingen in XP sp2 schijnt te zijn beperkt en invloed te hebben op torrent clients als Azureus maar ook op bijv. Kazaa. Ik heb al een patch gevonden maar die zijn verschillend per taal. Weet iemand een patch die 100% zeker werkt (en de boel niet verpest) voor de Nederlandse versie van XP sp2? Dit is overigens totnutoe het enige echte probleem met sp2 dat ik heb. Voor de rest top. Eindelijk kan ik Explorer weer gebruiken zonder pop ups.

mvg,

Jelle
 
ik heb er wel een die wel werkt.
maar ook in het engels.
ik heb deze geinstaleerd op een,
nederlandse xp en die heeft nu gewoon weer 50 max,
connecties in plaats van de standaard 10 in xpsp2
 
Geplaatst door jellelysium2000
Explorer weer gebruiken zonder pop ups.

Met de mozilla browser Firefox heb je sowieso geen pop-ups en besmettingen met spyware zijn minimaal. Een uitstekend alternatief voor IE, misschien nog wel beter.

Ik heb net edonkey opgestart en bleek gelijk unreachable, ik heb het ip nummer van mijn interne ip adres ingevuld en nu is alles ok.
 
Geplaatst door Frederik

Met de mozilla browser Firefox heb je sowieso geen pop-ups en besmettingen met spyware zijn minimaal. Een uitstekend alternatief voor IE, <strike>misschien nog wel beter</strike>. Beter. ;)
 
welke

Welke patch is dat dan Virtuosa? Kan je me vertellen waar ik die kan vinden? Als jij zegt dat-ie werkt op een XP sp2 nl dan is dat wat ik nodig heb.

mvg,

Jelle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan