Bittorrent op de Freecom Media Player II

Status
Niet open voor verdere reacties.

dv875

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2009
Hallo,

Onlangs heb ik een Freecom media player II gekocht. Werkt op zich prima alleen er zit ook een Neighbor Web op dit systeem. Hiermee kan je makkelijk op de hdd komen. Wat er ook voor toepassing op zit is Bittorrent. Dit is automatisch ingebouwd.

Ik zou hier graag mee willen downloaden, alleen krijg ik het niet aan de praat. Het probleem zit volgens mij in de instellingen van mijn LINKSYS Router WRT54G. Volgens mij moet ik bepaalde poorten openzetten. Oke lees ik in de configuratie van mijn Media Player dat DHCP Not ready ïs (wat dat ook betekenen mag). Ik heb Freecom gemaild, daar kom ik niet echt verder.

Wie heeft ervaring met de Freecom Media Player II in combinatie met een Linksys Router en de Bittorrent download die op de Media Player zit?

Help mij!!

:shocked::shocked::shocked:

Welkom op helpmij.nl:thumb:,

Je hebt ook bittorrent clients die vanuit je browser werken, je hebt alleen java nodig voor deze.

Als dit niet werkt: DHCP is: het automatisch verkijgen van een ip-adres door een DHCP server wat meestal in je router zit. Dan kan het probleem zitten bij de router of bij de media player.
Hoe los ik dat op? dat DHCP niet werkt???
  1. Router: ik wil even weten of je draadloos of kabel verbinding hebt. In iedergeval moet je de poort waar je de mediaplayer op aan is gesloten wel inschakelt staan via het webbeheer van de router. Dus schakel draadloos of een poort in.
  2. Mediaplayer: Kijk of de mediaplayer geen handmatig ip heeft maar dat die op automatisch/DHCP staat.

Werkt dat wel?

Suc6:)

Jobbes

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je precies?

Ik gebruik ook wel u-torrent. Maar dat is een programmaatje. Maar via de media player is handiger, dan hoef je je pc niet aan te laten staan. Dan stel je via de browser Neighbor Web je torrent in en dan kan ie downloaden. Alleen, helaas, die van mij download niet. Ik vermoed dat ik iets in de router moet instellen. In de set up van mijn Media Player zie ik staan dat de DHCP not ready is.

Router: ik wil even weten of je draadloos of kabel verbinding hebt. In iedergeval moet je de poort waar je de mediaplayer op aan is gesloten wel inschakelt staan via het webbeheer van de router. Dus schakel draadloos of een poort in.

Ik heb de media player met kabel op router. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die poort open moet stellen bij een Linksys router. Ik kom wel in de router, maar waar moet ik dan zijn?

Mediaplayer: Kijk of de mediaplayer geen handmatig ip heeft maar dat die op automatisch/DHCP staat.

Ik heb hem op handmatig staan. Ik kan hem wel omzetten naar automatisch

Laatst bewerkt:
Om een poort open te zetten moet je eerst via een pc de router benaderen door in de adresbalk van je browser het ip van je router te zetten meestal 192.168.1.1 dan moet je inloggen (meesatl met inlog admin en wachtwoord admin) dat staat meestal wel in je handleiding wat het standaard wachtwoord is (als je het een keer eerder hebt veranderd moet je dat wachtwoord natuurlijk intypen ;).

Dan kom je in het menu en daar stel je in met poorten (dat kan ik jammer genoeg niet stap voor stap uitleggen want ik weet niet hoe dat menu eruit ziet. :(.

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

neighbor web en eminent

Goede avond iedereen,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Arjan.
Ik heb een probleem met mij mediaplayer eminent.
Ik gebruik het programma Neighbor web en dit programma verschijnt wel in beeld maar ik kom niet in het programma zelf.
In de handleiding staat dat ik naar:

Ad new torrent moet gaan.
Dan een programma uit me computer selecteren, alleen weet ik niet welk programma.
Kan iemand mij vertellen welk programma ik moet selecteren of moet ik nog een programma downloaden ookal lijkt mij dit sterk want hij heeft het een tijdje gedaan.

Ik heb een eminent 7080 en mijn downloads gaan normaal draadloos.
Voor de duidelijkheid, ik kan wel downloaden maar ik kan niet de pagina's bereiken van Neighbor en Bittorrent.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mvg

Arjan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan