BittTorrent doet het niet? (download niet meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariiii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Hij download niet meer.
Ik heb net een nieuwe laptop, en downlaodde BittTorrent 6.1.1, de eerste keer 1 bestand downloaden is me gelukt, maar een paar dagen later toen ik opnieuw wilde downloaden lukte het me niet meer.
Als ik een bestand download via mininova of de pirate nog wat, en op de site geven ze bijv.
Seeders:
7
Leechers:
1 (ik heb het ook met meer seeders en leechers gebrobeerd, en met andere bestanden)
In Bittorent geven ze 0 seeds en 0 peers. Als het zeg maar net in bitttorrent is geeft hij heel even 1 peers aan en gaat dan meteen weer op 0.

En het ligt niet aan de grote van het bestand want ik download maar een heel klein bestand. En bij resterende tijd geeft hij een acht op zijn zijkant aan wat oneindig betekend. Er gebeurt niets, please help me.

Ik snap niet waarom hij het nu niet doet, ik heb mijn laptop net, en heb er niet heel veel anders aan gedaan. Hij heeft wel eens opnieuw moeten opstarten voor instellingen maar kan het niet aan liggen, denk ik. Ik heb ook programma's die tegen virussen zijn, maar die had ik de eerste keer dat ik downloaden ook al. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen?

mariiii

Laatst bewerkt:
heb jeen firewall op je pc staan?
Heb je een router in gebruik?

je moet de poorten die je download programma gebruikt forwarden naar je lokale ip op je router.
Zie: www.portforward.com

Ook kan het zijn dat je firewall downloads blokkeerd.

Loop nog eens door je instellingen binnen BitTorrent heen....
Probeer het anders eens met BitComet.

Grtz.

Ik heb alleen nog een vraag?
hoe kan het aan de router liggen als ik al gedownload heb met de router aangesloten?

port forwards zijn niet noodzakelijk voor de downloads maar het kan rare dingen doen. Plots niet of traag downloaden is daar 1 van.

Probeer zeker ook eens in de firewall te checken als je download client niet geblokkeerd word.

ik heb ook bittorrent en zit achter 2 firewals en een router met firewall
werkt perfect niks port forwarden of wat ook
en download goed als er genoeg leechers zijn

dit kan inderdaad ook voorkomen.
Meestal draaien downloads heel wat beter als de poorten correct geforward zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan