BKRMIXEM.exe, wat in hemelsnaam is dat?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo, ik heb een klein probleempje. Er is blijkbaar een "file infector" op mijn computer gekomen, die bepaalde files infecteerd. Ik weet echt helemaal van niks, maar ik weet wel dat er een nieuw mapje is aangemaakt in C:/Program Files/seaaxuuv/bkrmixem.exe

Die .exe heb ik meteen weggegooid, want die vertrouwde ik al helemaal niet. Maar, het probleem is nu, ik kan nergens op internet of waar dan ook die bkrmixem terugvinden. Wat is het? Ik heb ook een paar alerts gehad van een of ander Ramnit virus. Dit zou het probleem kunnen zijn, want de files die geïnfecteerd waren die werden zo genoemd, en enkele anderen werden ook nog iets van een Dropper genoemd. Ik weet niet precies, maar volgensmij was het B.Dropper ofzo. Sorry dat ik daar niet meer van weet!

HULP IS SNEL NODIG, WANT MIJN PC BEGINT STEEDS SLOMER TE WORDEN EN RAAR TE DOEN!!

Ik heb Comodo Internet Security 5.3 ( die nu aan het scannen is ) en Windows 7 Ultimate.

scan ook is met hitman pro

Mijn advies géén hitman pro te gebruiken.
In het verleden is gebleken dat dit pakket in de meeste gevallen meer schade toebracht dan dat het heeft geholpen.

Laat mbam en super antispyware na elkaar lopen in veilige modus.
Dit heeft meer effect.
Beide hebben gratis versies(wel eerst de databases updaten voor het scannen).

Laatst bewerkt:
Misschien is de besmetting nu al weg.

M.b.t. de naam van het bestand: Veel malware bedenkt een willekeurige bestandsnaam voor zichzelf, juist om ervoor te zorgen dat de getroffene niet kan uitzoeken (op Google bijv.) wat voor bestand het is en of het malware betreft.
De naamgeving is (naar mijn mening) zodanig 'nietszeggend' dat het (bijna) zeker malware moet zijn geweest.

Tijs.

Hey bedankt Tijs, dat wist ik dus nog niet.
Maare, Comodo is klaar met scannen, en zag veel "geinfecteerde" bestanden, die door die Ramnit waren veroorzaakt. Dit waren hele normale bestanden zoals de Sims 2, Audacity etc. Deze heb ik allemaal "gecleaned" omdat ik die bestanden natuurlijk niet kwijt wilde hebben. Maar de infectie lijkt over. Nu heb ik wel een nieuwe vraag, waar ik ook even een topic over aanmaak: Comodo blijft zeggen "De Netwerk Firewall Module werkt niet correct!"

M.b.t. de firewall: Ik zou de software deïnstalleren en opnieuw installeren, nu je zojuist je besmettingen hebt weggehaald. Doe wél eerst nog even de tip van Jackall m.b.t. MBAM en SAS.

Deze vraag (en zodra opgelost, die firewall-vraag ook) zet je zelf op opgelost: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan