blaasgeluid Acer travelmate 243LC

Status
Niet open voor verdere reacties.

engeltjex

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
hoi hoi,

hier ben ik weer..

Mijn laptop maakt kei veel geluid.. zo'n blaas geluid ofzo.. echt irritant.. krijg er hoofdpijn van..
weet iemand hoe ik dit kan voorkomen.. en nog iets
mijn laptop wordt ook echt gigantisch warm..
dit deed tie in het begin niet.. ik heb hem al een paar jaar..
kan iemand mij misschien helpen??

thanks,:D

Je hebt dus duidelijk een probleem met je koeling (Fan).
Gezien het lawaai en de hoge temperatuur (en de leeftijd) zit de boel verstopt met stof.
Ik weet niet hoe handig je bent maar volgens mij moet er iets los om dit te reinigen.

poeepoeee.. waar kan ik dit dan laten doen:confused:
ik gebruik het alleen voor school ( word enzo)
en msn :p :D

maar is dat moeilijk om te doen??

Een laptop zit vrij gecompliceerd in elkaar lijkt me niet iets voor een leek.
Als je niets doet loop je het risico dat hij stuk gaat vanwege de hoge temperatuur.
En dan kost het nog veeel meer!:confused:

Nou het schoonmaken valt wel mee hoor, je kunt aan de onderkant de schroeven losdraaien, hiermee zit de gehele latop in mekaar, LET OP, het toetsenbord komt dan ook los maar er zal niet iets uitbvallen of dergelijke dingen.
Je kunt daarna deel voor deel los halen daar deze allen met stekkers vast zitten en met een dunne kwast of flink de stofzuiger op de fan zetten dan scheelt dat al een helehoop.
Daarna als je schoongemaakt hebt kun je zien als de processor gevonden hebt of de pasta tussen processor en koellingsplaat nog voldoende aanweezig is, dit wil op de duur wel eens minder worden waardoor deze ook warm wordt. Koelpasta is niet zo heel duur en haal je bij elke pc zaak.

Gewoon proberen is overdreven maar je kunt best heel rustig proberen en goed onthouden wat je gedaan hebt.
Zo leer je ook nog wat.

whahahaha sooo kep gelachen...
Ik pakte net de stofzuiger :p dus ik zuig zo de "stofdeeltjes" die ik op mijn toetsenbord had weg.
Dus ik kijk zo whaha in een keer zo'n toets weg.. je weet wel boven de enter en naast } whaha..

weet iemand hoe ik die er weer in kan krijgen???

:D :D :)

Dan zet je je stofzuiger weer op blazen en hout deze precies weer op de plek waar hij hem wegzoog.....whahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan