Black Ops 2 start niet meer op

• Onderwerp starter Onderwerp starter iBait
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iBait

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2012
Hallo allemaal,

Ik wou vandaag weer even mijn Black Ops 2 opstarten alleen als ik er dubbel op klik geeft hij wel een steam-schermpje met "Preparing to launch Call of Duty:Black Ops 2 - Multiplayer..." maar deze gaat na ongeveer een seconde weg en daarna gebeurd er niets. Heb het geprobeerd als administrator en heb het geprobeerd vanuit steam zelf op te starten maar beide zonder succes. Heeft iemand enig idee wat het probleem hiervan is?

Bij voorbaat dank,

iBait

P.S. ik heb de nieuwste drivers voor mijn videokaart geinstalleerd

Misschien zijn er bestanden die missen.Voer de installatie setup nog eens uit,en klik op repareren in plaats van verwijderen.Als het dan nog steeds niet werkt verwijder de spel en installeer het opnieuw.

Hmm dat lijkt me sterk. Ik heb het spel al meerdere keren gespeeld zonder problemen en heb ook niet met bestanden geknoeid o.i.d.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of is er een nieuwe patch uitgekomen.Update eens jou spel misschien dat het dan werkt.Als het dan niet werkt probeer dan toch eens wat ik op bericht 2 heb gezegd.

Hmm ik denk dat het inderdaad iets met een patch te maken heeft. Ik heb mijn steam staan op automatisch updaten. Heb nog handmatig gekeken of er een update/patch beschikbaar is maar ik heb de laatste versie van BO:2. Heb hem inmiddels ook "gerepareerd" maar ook dit was zonder succes. Iemand nog meer ideeën?

Probeer het eens van de bestand locatie te openen en dan als Adim uitvoeren.
Dat werkt bij mij toen Sims 2 niet meer wouw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan