Black Ops freezed op sommige stukken! Geen laggproblemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Beste mensen,

Als ik Call of Duty: Black Ops speel heb ik momenten dat het spel 'freezed' oftewel stilstaat en helemaal niks meer doet.
Dit heb ik in zowel de SP als de MP.
Zoals je kunt zien in de bijlage:Systeemeisen BO.jpg
Kan ik het spel prima aan.
Wat kan het probleem zijn??

Alvast bedankt,
Menno

Laatst bewerkt:
het is dus duidelijk dat je duidelijk aan je specs voldoet. je hebt geen lag tijdens het spelen en hij loopt op sommige momenten vast. Heb je al als administrator uitgevoerd. Loopt ie vast nadat je iets specials doet bijv van wapen wisselen of springen of herladen... of is het echt heel random? Krijg je een foutmelding? Hoe kom je weer uit het spel als hij is vastgelopen?

Probleem ligt bij Treyarch (de ontwikkelaars). De game kampt nog met wat bugs waardoor veel andere gamers er ook last van hebben.

Ook is bijv de rate van de servers vaak niet goed ingesteld.

Wat bij jou kan helpen (multiplayer console commando's):
com_maxfps 125
cl_drawfps 1
snaps 30
cl_maxpackets 100

het is dus duidelijk dat je duidelijk aan je specs voldoet. je hebt geen lag tijdens het spelen en hij loopt op sommige momenten vast. Heb je al als administrator uitgevoerd. Loopt ie vast nadat je iets specials doet bijv van wapen wisselen of springen of herladen... of is het echt heel random? Krijg je een foutmelding? Hoe kom je weer uit het spel als hij is vastgelopen?

Nee nog niet als administrator uitgevoerd.
Het is meestal wel als er iets spectaculairs gebeurd maar als ik de game dan weer opnieuw opstart loopt hij niet vast op hetzelfde moment. Random dus eigenlijk.
En ik krijg geen foutmelding hij 'freezed' echt letterlijk.
Zal nog even googlen voor het gemak.
Als je nog iets op te merken heb zeg het vooral!
Sorry voor late reactie trouwens, had deze topic gemaakt in tussenuur en moest daarna weer naar school...

Probleem ligt bij Treyarch (de ontwikkelaars). De game kampt nog met wat bugs waardoor veel andere gamers er ook last van hebben.

Ook is bijv de rate van de servers vaak niet goed ingesteld.

Wat bij jou kan helpen (multiplayer console commando's):
com_maxfps 125
cl_drawfps 1
snaps 30
cl_maxpackets 100

Ik begrijp inderdaad dat er veel problemen liggen bij Treyarch, kwa lagg, maar hier heb ik niet gigantisch veel last van. Bij mij hielp het laggen wel toen ik 'sync every frame' op off had gezet. Maargoed het 'freezen' is daarmee nog steeds niet verdwenen en vraag me ook ten zeerste af of dit ook een probleem is dat bij Treyarch ligt.

Heb Black Ops trouwens origineel mocht iemand nog met die vraag kampen.;)

Administrator werkt niet en online heb ik toch soms wel last van lagg maar begrijp dat dat normaal is, hoewel een vriend van mij nergens last van heeft!:(
Ik begin er al schoon genoeg van te krijgen...
Help?

Al nieuws?? Nieuwe tips??
Please let me know I'm not the only one!:S

ik heb net een nieuwe pc gekocht deze specs:

Manufacturer:
System manufacturer
Processor:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
1,5 TB Total
Video Card:
ATI Radeon HD 5600 Series
Monitor:
Samsung SyncMaster PX2370 LED
Sound Card:
Luidsprekers (VIA High Definition Audio)
Speakers/Headphones:
creative Fatility
Keyboard:
Logitech G15
Mouse:
Razer copperhead
Mouse Surface:
Steelpad
Operating System:
Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_ldr.100618-1621)
Motherboard:
Asus M4A79XTD EVO
Computer Case:
MS-TECH CA-0300 RAPTOR

25 mbit verbinding

en net de update gehad van black ops en heb het nu ook gewoon dat et level ineens verdwijnt enzo en dan staat et spel echt muurvast in multiplayer maar daarvoor ook vaak last van schokken en lagg en lage fps

heb nu alles op low gezet en heb et nog steeds :s

schijnt dat nog niet alle videokaarten goed ondersteund worden en ipv je cpu gebruikt die je gpu dat soort bugs en fouten

Haha ik heb juist net vnadaag patch gehad en werkt nu alles op z'n hoogst!
Bedankt voor alle hulp!

ik hoorde dat er in december een grote patch uitkomt voor echt de meeste probleme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan