Black ops loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corketa

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2009
Hallo,

Black ops loopt vast in multiplayer, maar NIET in zombie mode.
Heeft iemand enig idee waaraan het zou kunnen liggen?

Minimum
CPU
Minimum: Intel� Core�2 Duo E6600 or AMD Phenom� X3 8750 or better
You Have: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz
PASS

RAM
Minimum: 2 GB
You Have: 3.0 GB
PASS

OS
Minimum: Windows� Vista / XP / 7
You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 32-bit
PASS

Video Card
Minimum: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA� GeForce� 8600GT / ATI Radeon� X1950Pro or better
You Have: ATI Radeon HD 4600 Series
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 2.2 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.1
Vertex Shader version 3.0 4.1

Free Disk Space
Minimum: 12 GB
You Have: 1.2 TB
PASS

alvast bedankt.
gr, Corne
SessionID: 8c2beef8-1999-4ef9-ae8d-877d486d1c42

Liep het vantevoren wel en slaat ie nu vast of sloeg het altijd al vast?

Probeer eens een nieuwe installatie van blackops en update je grafische kaart en geluidskaartdrivers eens.

Je moet ergens beginnen, dit is meestal het voor de hand liggende als de rest nog wel werkt en je niets veranderd hebt aan je pc.

hey ries,

Sinds dat ik multiplayer speel, loopt het spel al vast. Ongeveer 1x op de 4 potjes.
Hoe moet ik een videokaart dan updaten? Of bedoel je vervangen?

Bedankt voor de reactie
gr Corne

Drivers zijn programma's die bijvoorbeeld de videokaart aansturen in Windows. Nu je zo aangeeft 1x per 4 potjes kan het ook een warmteprobleem zijn.

Maar goed, drivers, als je weet welk merk je videokaart is dan kun je checken op de site van de fabrikant voor die "drivers". Downloaden en installeren en klaar.

Wat betreft het warmteprobleem, als je ventilatoren wat vol zitten met stof en de warmte wordt hierdoor niet afgevoerd dan gaan er ook dingen haperen. Dit zou het eventueel ook nog kunnen zijn.

Kun je hier wat mee?

Ik zal morgen is kijken of ik de computer uit elkaar kan halen en schoon kan spuiten met de compressor.
Ik laat je weten of het werkt of niet.

Alvast bedankt

Hallo ik had dit probleem zelf ook maar ik heb de oplossing gevonden je gaat naar computer/c:/Program files/Steam/Steamapps/common/callofdutyblackops/players en dan configmp deze moet je openen met notepad++ dat is het makkelijkste je moet multi threaded device op 0 zetten dat staat ergens tussen de 300e en de 400e regel zet het op 0 en je probleem is opgelost.

Rickietjuh

hartelijk dank voor het meedenken, maar multi threaded staat al op 0.
Maar weten jullie zeker dat het niet met mijn systaam heeft te maken, de video of geluidskaart bedoel ik dan.

bvb

Is het zo dat je beeld helemaal niks meer doet en dat je Ctrl + alt + del moet doen om hem weer aan de praat te krijgen?

Dat heb ik namelijk. echt irritant. Volgens mij hebben heel veel mensen hier last van. Het spel is gewoon niet goed gemaakt. Bij maps laden wordt je CPU 100 % gebruikt :D

Ik heb
processor: i7 920
Videokaart: Gts 250
Werkgeheugen: 6 GB ddr3
Bestuurings systeem: windows 7 64 bit

Ik dacht dat dat alleen een probleem was toen het net uitkwam en dat daar al een patch voor uitgebracht was?

Nee dat is nog steeds het probleem. Erg jammer had mooie game kunnen zijn.

Rvg4, ik moet inderdaad elke x ctrl-alt-del gebruiken. Start het spel dan weer opnieuw op, kan dan ongeveer 4 a 5 potjes online spelen zonder lag en loopt dan opnieuw vast.
Ik ben van plan gt5 te kopen, maar wil dan wil er dan wel zeker van zijn, dat ik daar geen problemen mee heb. Wat denken jullie?

Gt5 op pc? gran turismo 5 is alleen voor ps3 of bedoel je dat ook?

Dat is jammer, leek me echt een mooi spel. Ga misschien wel voor de playstation. Ben ik ook gelijk van het gezeik met de computer af. Ik denk zelf ook niet dat er goede sim race games zijn voor op de pc, ofwel?

pc games en psp 360 games werke nooit goed in het begin voral niet met multiplayer en met de druk die ze hebben geeven ze hem gewoond uit al zijn niet alle suvers en zo klaar wacht nog een tijdje tot er een paar pachses der zijn mischien zijn de bugs der uit geholpen dan en kun jij hem ook fatsoenlijk speelen

Sinds de laatste steam update/patch heb ik geen last meer van het vast lopen van de game. Dus lag het inderdaad gewoon aan de game.

Topic mag gesloten worden.

Topic hoeft niet gesloten te worden, je kan de status zelf op "Opgelost" zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan