Black Ops multiplayer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hoi,

Ik heb sinds 2 dagen (?) een probleem met de multiplayer van COD Black Ops. Na ongeveer 1 potje begint ie als een gek te laggen. Vreemd genoeg gebeurd dit niet met de singleplayer, en ook niet tijdens het spelen van Bad Company 2 multiplayer.
Waar kan dit aan liggen?

Misschien komt het door een vieze cd altijd even onder de kraan houden en goed droogmaken.
Anders kan het liggen aan het internet wat me niet lijkt omdat de andere spellen het wel doen..
Hmm ik zal nog eventjes zoeken voor je!

Ik speel zonder cd....
En internet doet het idd wel gwn goed.....

Gescanned op spyware etc ?
Voor het geval dat op je PC staat en onnodig veel CPU of data verbruik genereerd ?

Gescand, alleen tracking cookies en fouten in het register...

EDIT: Nog met meer programma's gescand: geen problemen gevonden. Black Ops heeft nog steeds hetzelfde probleem...
Ik ga zelf ook nog wel wat proberen, als ik iets heb gevonden dat werkt (of juist niet) dan laat ik het even weten!

Laatst bewerkt:
UPDATE:

Bij Steam integriteit van spelcache controleren (oid) gedaan --> Geen resultaat.
Het geluid valt nu ook uit als ie begint te laggen.... Is er een verband tussen het laggen en het geluid? Kan dit ook een kapotte geluidskaart betekenen??
Ook is de pc na het afsluiten ineens een paar minuten heel traag...

Heeft iemand al een nieuw idee???

Laatst bewerkt:
Het lijkt een beetje alsof je systeem aan het throttelen is .. misschien iets met je voeding aan de hand ?

kan ook aan overhitting liggen
hier door kan je pc ook trager werken

Volgens mij is het nu opgelost!!
Bedankt voor de hulp!!!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan