Black Ops (PC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SonnyXL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Yo mensen
Ik heb in December Black ops gekregen. Helemaal toppie, ik was heel blij enzo, en hij deed het ook goed.

Pas 2 weken geleden, installeerde ik Mafia 2 en speelde het. Toen stopte ik er eff mee en ging Black Ops spelen. Sinds ik Mafia 2 had gespeeld gaat Black Ops heel erg sloom en laggy. Wat moet ik doen om het te fixen? Eerst deed black ops het gewoon super goed enzo.

Thanks mensen...

PS:
Toen ik Mafia 2 uitzetten viel ook mijn laptop uit

Wáárschijnlijk wordt je PC ''oververhit'' als je Mafia 2 speelt. Daardoor schakelt de PC zich zelf uit. Is Mafia 2 een heel zwaar spel voor je PC? (GB, de lengte van het spel) Dan is het logisch dat (je PC en) Black Ops traag werken.

Wáárschijnlijk wordt je PC ''oververhit'' als je Mafia 2 speelt. Daardoor schakelt de PC zich zelf uit. Is Mafia 2 een heel zwaar spel voor je PC? (GB, de lengte van het spel) Dan is het logisch dat (je PC en) Black Ops traag werken.

Ja ik dacht al dat dat het probleem was. Maar, ik heb nu Mafia II ongeinstaleerd, en dan doet Black Ops het nog steeds niet.

Black Ops en Mafia 2 kwaliteit op laag zetten?
Probeer dat eens?
Probeer Anti-Alisian eens uit te zetten dat helpt wel soms. :P

Laatst bewerkt door een moderator:
misschien eerder vsync die je uit moet zetten, black ops is ook veel zwaarder dan mafia 2 dus eigenlijk zou dat spel totaal geen effect op BLOPS moeten hebben. Laatste vraag, heb je een quad core ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan