Black Ops update of patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

gammajoos2

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2010
Hallo, Ik speel Black Ops op de PC, singleplayer, ben inmiddels 59 en online gaat me te rap.
Ook bij mij loopt het spel na ongeveer 2 uur vast, ben dan alles kwijt en kan opnieuw beginnen. Nu las ik op internet dat hier veel gamers last van hadden en die hadden het erover dat er een update of patch was voor de pc. Ik heb me rot gezocht maar ik weet niet hoe ik hier aan kan komen. Wie kan mij helpen en mij vertellen hoe ik hier aan kan komen.

Steam update het spel automagisch en er zijn nog veel openstaande problemen waar nog geen oplossing voor is. Even zoeken op dit forum, zijn al een hoop oplossingen aangedragen voor deze problemen.

Wist ik niet, dank je wel voor het snelle antwoord. Maar als er zoveel problemen met dit spel zijn mag het toch ook geen probleem zijn om het spel terug te brengen naar de winkel.

Vertel eerst maar eens of je het spel via steam hebt, dan zou je namelijk automatisch de patches moeten krijgen.

Verder mis ik de specs van je pc en zou het probleem ook daar vandaan kunnen komen.

Patch is trouwens gewoon via google te vinden hoor.

Heb het spel legaal van Bart Smit, ben zoals ik al aangaf tegen de 60, dus op gamegebied niet de handigste. Zit nu op mijn werk en zal vanavond de specs van de pc posten. Heb trouwens ook gekeken of het spel op mijn pc gedraaid kon worden met het programma Run It., was niks mis mee ging prima.

Wist ik niet, dank je wel voor het snelle antwoord. Maar als er zoveel problemen met dit spel zijn mag het toch ook geen probleem zijn om het spel terug te brengen naar de winkel.

Treyarch (de maker van het spel) is niet de snelste met uitbrengen van updates/patches. Was hetzelfde bij COD6/MW2 ... ze hebben altijd even tijd nodig. Daarbij lijken er relatief veel problemen te zijn, maar dat komt ook omdat er paar miljoen afnemers van het spel zijn. ;) Maar inderdaad ... vertel ons je specs en welke virusscanner (raar maar waar) je gebruikt.

Ik betwijfel dat de winkel het spel terug neemt. De problemen met dit spel zijn eigenlijk al bekent vanaf de dag dat het spel uit kwam.

Je kan het proberen, maar ik gok dat je gewoon geduld moet hebben. De eerste patch heeft bij mij wel meteen de problemen opgelost, maar ik game dan ook niet geheel legaal ;)

Ik wil toch even reageren. Dus ik als leek koop een game die in principe niet goed werkt, hier zou de winkel dan moeilijk over doen??????????? Ik vergelijk zo'n game dan met andere produkten die niet werken, die worden dan zonder problemen wel terug genomen.
Hier klopt toch iets niet. Ik ben er als leek niet van op de hoogte voordat ik de game ga halen dat er iets mee aan de hand is, ik verwacht het spel normaal te kunnen spelen. Dit heeft dan in principe er niets mee te maken dat mijn pc de game niet aankan. Het spel is bij voorbaat al niet compleet. Zeg dan als verkoper dat ik de nodige problemen kan verwachten als van te voren al bekend was hoe of wat. Ja toch!!!!!

Mocht blijken dat wanneer ik vanavond de specs gepost heb mijn pc de game niet aan kan ga ik het toch proberen om de game terug te brengen.

Hier mijn specs:
Mb: Asus M3N H/HDMI
Videokaart: Nvidia Gforce 8600 GT 512 Mb
Processor: Amd Phenom (tm) 9550 Quad Core 2.20Ghz
Ram geh.: 2,5 GB
Windows 7

Hallo...

Volgens de systeemeisen van de game zou je deze moeten kunnen draaien.Met de videokaart zit je wel op het laagst qua eisen maar speelbaar zou die moeten kunnen zijn(low).
Ik sluit me wel aan bij je verhaal dat als je iets koopt dat het opzich natuurlijk wel zou moeten doen.Helaas staat het WWW vol met problemen over black ops.

Hallo,
Ik ben zoals ik al eerder vermeld heb een oudere gamer die het fantastisch vind om deze games te spelen.. Ik koop zo'n spel in de winkel en kijk verder niet naar instellingen, dus wat bedoel je met low.

In het menu zal je zeer waarschijnlijk wat "dingen"kunnen instellen.Bijv resolutie etc etc.
Daarbij dien je natuurlijk wel te kijken wat de game aan hardware eisen stelt aan je pc.(staan achter op de hoes)Die verantwoordelijkheid ligt natuurlijk aan uzelf.Stel: U zou een oude pc hebben met nog een pentium4 processor en een onboard videokaart dan zal cod-bo niet speelbaar zijn.

Hoi,
Ik snap em, omdat ik een videokaart heb die het net allemaal aan kan moet ik instellingen zo laag mogelijk houden. Oud en grijs he nie blond.

Idd:thumb:(en daarmee bedoel ik niet de leeftijd of haarkleur:p)

Hoe hoger de settings des te meer en "gevraagd"wordt van uw videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan