black screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

yentldj

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2013
dag allemaal

ik heb na het opstarten (na het windows logo) een zwart scherm met enkel mijn pijltje dat ik kan bewegen. verder gaat hij niet.

ik heb reeds updates geinstalleerd kan het hieraan liggen?

wie weet er raad

alvast bedankt

ik heb systeemcontrole uitgevoerd, deze zegt dat er beschadigde bestanden zijn maar dat hij somige niet kan herstellen. en deze zijn opgeslagen in een log file.

iemand dat hiermee raad weet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je wel opstarten met de opties: Veilige modus, laatst bekende configuratie?

veilige modus lukt niet.
de laatst bekende configuratie lukt wel

grtjs

Laatst bewerkt:
Hoi,
Dit kan alle kanten op, je geeft geen specs (merk/type enz.) dus is het puur giswerk.
De harde schijf kan stuk e/o brak zijn, geheugenmodule stuk en noem maar op.

ik heb systeemcontrole uitgevoerd, deze zegt dat er beschadigde bestanden zijn maar dat hij somige niet kan herstellen. en deze zijn opgeslagen in een log file
Ik vraag me af hoe je systeemcontrole hebt gedaan als je alleen maar een zwart scherm krijgt en verder niets.

veilige modus lukt niet.
de laatst bekende configuratie lukt wel
En wat is het resultaat?
Erg tegenstrijdige info.

Laatst bewerkt:
Systeemconteole via de cmd van de hersteldisk. En de laatste bekende configuratie werkt perfect. Ik had wel ner beveiligingsupdates geinstalleerd kan ik dit ongedaan maken via deze laatst bekende configuratie? Of kan ik deze configuratie niet gewoon standaart inatellen? Grtjs

Ik had wel net beveiligingsupdates geinstalleerd kan ik dit ongedaan maken via deze laatst bekende configuratie?
Een van die updates kan wellicht het probleem geweest zijn van je zwart scherm, had je ook hardware-updates meegenomen?

Ik heb de officieele windows updates verwijderd en alles is weer in orde

Bedankt

Soms kunnen bepaalde updates verkeerd uitpakken. :o
Je kunt evt. je vraag de status opgelost geven (rechtsboven in je beginpost). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan