Black Web

Status
Niet open voor verdere reacties.

COMPUTERMAN

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo

Sinds een paar dagen geeft mijn windows firewall aan dat een progamma te weten
""Black Web "" toegang tot het web probeert te krijgen.

En of ik het wil toestaan of niet.
Daar ik absoluut niet weet wat dit is vraag ik hier raad.
Kan iemand zeggen wat dit is.

Dank u

Als het geblokt wordt door je Firewal, en je er niet zelf om hebt gevraagt zou ik het maar niet toestaan!!

We hebben dit vandaag al een keer eerder aan de orde gehad.
Het kan iets heel onschuldigs zijn van b.v. Logitech als je pas een toetsenbord of muis hebt geinstalleerd.

Ook kan het spyware zijn.
Scan met AdAware in de veilige modus. Misschoen loopt er n.l. een proces mee.

Wat mij wel verbaasd.............controleert Windows tegenwoordig ook uitgaand verkeer?

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
We hebben dit vandaag al een keer eerder aan de orde gehad.
Het kan iets heel onschuldigs zijn van b.v. Logitech als je pas een toetsenbord of muis hebt geinstalleerd.

Ook kan het spyware zijn.
Scan met AdAware in de veilige modus. Misschoen loopt er n.l. een proces mee.

Wat mij wel verbaasd.............controleert Windows tegenwoordig ook uitgaand verkeer?

Denk 't eigenlijk (nog) niet anders zou Microsoft de site moeten aanpassen:
Moet ik een niet-Microsoft firewall gebruiken in plaats van de ingebouwde Firewall voor Internet-verbindingen?
Als u al een niet-Microsoft firewall op de computer hebt geïnstalleerd, blijft u deze gebruiken. Als u nog geen firewall hebt, kunt u kiezen. Als u een gebruiksvriendelijke firewall zoekt die u gemakkelijk kunt configureren, kiest u Firewall voor Internet-verbindingen van Windows XP. Als u geavanceerde opties zoekt om het verkeer dat uw computer passeert te beheren en u bovendien uitgaand verkeer (verkeer vanaf uw computer naar internet) wilt blokkeren, kiest u een firewall van een andere leverancier.

Mogelijk staat er iets aangevinkt in de software (of in msconfig) van de TS, backweb is meestal een optie voor updates (ook reclame) e.d, onnodig, dat regel je zelf toch zeker, uitvinken dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan