blackberry 9000

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

ik heb een blackberry 9000 maar vandaag heb ik al heel de dag problemen hier mee. Mijn toetsenbord werkt niet zoals het moet zijn. Als ik op de rode telefoon duw kom ik in het oproepen logboek terecht. op de trackball duwen om iets te selecteren gaat ook niet. duw ik op de a krijg ik uo te zien. ik heb al verschillende malen geprobeerd de blackberry te resetten door de batterij er uit te halen maar dit helpt niet.
Ook het naar fabrieksinstellingen brengen van de blackberry gaat niet aangezien ik nergens meer een a kan vinden.
Heeft er hier iemand nog problemen mee gehad of hoe kan ik dit snel oplossen?

hey dansplaat,

ik heb het zelfde probleem net als jou. Dat rot balletje gaat wel heen en weer maar er op klikken lukt niet, en enter doet in sommige gevallen het ook niet.
en de letter A werkt bij mij helemaal niet.

Heb jij al iets gevonden?

Ik heb iets gevonden.

Dit zou komen door stof en of vocht. Bijmij had de gsm in men broek gezeten tijdens het warme weer.
Ik heb op internet enkele dingen gelezen en heb men gsm opengehaald. en met een wattenstaafje en ontsmettingsalcohol over het witte plaatje dat op de printplaat ligt geweest. Ook de trackball heb ik er uitgehaald en op de zelfde manier propergemaakt door enkele kerenheen een weer te rollen.

Gsm werkt terug prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan